Ismét Superbrands címet kapott a SPAR és az INTERSPAR
SPAR és INTERSPAR márka a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján, az idei évben ötödik alkalommal kapta meg a Superbrands címet.
A Superbrands program elsődleges célkitűzése, hogy a legkiválóbb márkákat a szakmán túl a szélesebb közönség is megismerje. Az elismerés megmutatja, mely brandek szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében.
2013-ban az elismert szakemberekből álló szakértői bizottság értékelése mellett a fogyasztók is részt vettek a díjazottak kiválasztásában. A GfK Hungária Piackutató Intézet egy 800 fős reprezentatív mintán, online kutatás keretében vizsgálta, hogy melyek a legismertebb és legkedveltebb márkák.
A díj a SPAR és az INTERSPAR márka számára pozitív visszajelzés mind a szakemberek, mind a fogyasztók részéről. A Superbrands minősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a cégcsoport vásárlóinak mindennapi márka-választásukhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >