Ismét Superbrands címet kapott a SPAR és az INTERSPAR
SPAR és INTERSPAR márka a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján, az idei évben ötödik alkalommal kapta meg a Superbrands címet.
A Superbrands program elsődleges célkitűzése, hogy a legkiválóbb márkákat a szakmán túl a szélesebb közönség is megismerje. Az elismerés megmutatja, mely brandek szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében.
2013-ban az elismert szakemberekből álló szakértői bizottság értékelése mellett a fogyasztók is részt vettek a díjazottak kiválasztásában. A GfK Hungária Piackutató Intézet egy 800 fős reprezentatív mintán, online kutatás keretében vizsgálta, hogy melyek a legismertebb és legkedveltebb márkák.
A díj a SPAR és az INTERSPAR márka számára pozitív visszajelzés mind a szakemberek, mind a fogyasztók részéről. A Superbrands minősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a cégcsoport vásárlóinak mindennapi márka-választásukhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >