Ismét Superbrands címet kapott a SPAR és az INTERSPAR

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 06. 19. 10:45

SPAR és INTERSPAR márka a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján, az idei évben ötödik alkalommal kapta meg a Superbrands címet.

A Superbrands program elsődleges célkitűzése, hogy a legkiválóbb márkákat a szakmán túl a szélesebb közönség is megismerje. Az elismerés megmutatja, mely brandek szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében.

2013-ban az elismert szakemberekből álló szakértői bizottság értékelése mellett a fogyasztók is részt vettek a díjazottak kiválasztásában. A GfK Hungária Piackutató Intézet egy 800 fős reprezentatív mintán, online kutatás keretében vizsgálta, hogy melyek a legismertebb és legkedveltebb márkák.

A díj a SPAR és az INTERSPAR márka számára pozitív visszajelzés mind a szakemberek, mind a fogyasztók részéről. A Superbrands minősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a cégcsoport vásárlóinak mindennapi márka-választásukhoz.

Kapcsolódó cikkeink