Ismét sikerrel zárt a “Nyerjen triplán a SPAR-ral” kampány

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 09. 08. 11:27

Idén július 2-29. között zajlott a második “Nyerjen triplán a SPAR-ral!” kaparós sorsjegy promóció a Reinas Reklámügynökség szervezésében.

Spar02

A játék folyamán több, mint 50 000 ajándék várt a szerencsés nyertesekre a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil cégek bevonásával. A promóció fődíja egy Hyundai i10 Black Line típusú személygépkocsi volt.

A promócióhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokat teljeskörűen a Reinas ügynökség látta el, központi eleme a TV megjelenés volt, amelyet ugyanakkor kiegészített a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, citylight és rádió felület.

A nyereményjátékban ez alkalommal az Alföldi, Bonduelle, Borsodi, FÁÜ, In-food, Mastergood, Nestlé, Pick, Podravka, Real Nature, Reckitt Benckiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo márkái vettek részt. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a fenti cégek promócióban résztvevő termékei közül legalább 3 db-ot kellett megvásárolniuk ahhoz, hogy részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak az értékes ajándékokért. Az év eleji promócióhoz képest a vásárlók számára még több nyerési lehetőséget biztosítottak a szervezők, hiszen az azonnali nyeremények mellett a heti és a fődíj sorsoláson is részt vehettek a vásárlók, a microsite-on való regisztráció után. A promócióban minden magyarországi SPAR, INTERSPAR és SPAR partner üzlet részt vett.

Kapcsolódó cikkeink