Ismét sikerrel zárt a “Nyerjen triplán a SPAR-ral” kampány
Idén július 2-29. között zajlott a második “Nyerjen triplán a SPAR-ral!” kaparós sorsjegy promóció a Reinas Reklámügynökség szervezésében.
A játék folyamán több, mint 50 000 ajándék várt a szerencsés nyertesekre a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil cégek bevonásával. A promóció fődíja egy Hyundai i10 Black Line típusú személygépkocsi volt.
A promócióhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokat teljeskörűen a Reinas ügynökség látta el, központi eleme a TV megjelenés volt, amelyet ugyanakkor kiegészített a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, citylight és rádió felület.
A nyereményjátékban ez alkalommal az Alföldi, Bonduelle, Borsodi, FÁÜ, In-food, Mastergood, Nestlé, Pick, Podravka, Real Nature, Reckitt Benckiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo márkái vettek részt. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a fenti cégek promócióban résztvevő termékei közül legalább 3 db-ot kellett megvásárolniuk ahhoz, hogy részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak az értékes ajándékokért. Az év eleji promócióhoz képest a vásárlók számára még több nyerési lehetőséget biztosítottak a szervezők, hiszen az azonnali nyeremények mellett a heti és a fődíj sorsoláson is részt vehettek a vásárlók, a microsite-on való regisztráció után. A promócióban minden magyarországi SPAR, INTERSPAR és SPAR partner üzlet részt vett.
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >