Ismét sikerrel zárt a “Nyerjen triplán a SPAR-ral” kampány
Idén július 2-29. között zajlott a második “Nyerjen triplán a SPAR-ral!” kaparós sorsjegy promóció a Reinas Reklámügynökség szervezésében.
A játék folyamán több, mint 50 000 ajándék várt a szerencsés nyertesekre a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil cégek bevonásával. A promóció fődíja egy Hyundai i10 Black Line típusú személygépkocsi volt.
A promócióhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokat teljeskörűen a Reinas ügynökség látta el, központi eleme a TV megjelenés volt, amelyet ugyanakkor kiegészített a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, citylight és rádió felület.
A nyereményjátékban ez alkalommal az Alföldi, Bonduelle, Borsodi, FÁÜ, In-food, Mastergood, Nestlé, Pick, Podravka, Real Nature, Reckitt Benckiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo márkái vettek részt. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a fenti cégek promócióban résztvevő termékei közül legalább 3 db-ot kellett megvásárolniuk ahhoz, hogy részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak az értékes ajándékokért. Az év eleji promócióhoz képest a vásárlók számára még több nyerési lehetőséget biztosítottak a szervezők, hiszen az azonnali nyeremények mellett a heti és a fődíj sorsoláson is részt vehettek a vásárlók, a microsite-on való regisztráció után. A promócióban minden magyarországi SPAR, INTERSPAR és SPAR partner üzlet részt vett.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >