Ismét sikerrel zárt a “Nyerjen triplán a SPAR-ral” kampány
Idén július 2-29. között zajlott a második “Nyerjen triplán a SPAR-ral!” kaparós sorsjegy promóció a Reinas Reklámügynökség szervezésében.
A játék folyamán több, mint 50 000 ajándék várt a szerencsés nyertesekre a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil cégek bevonásával. A promóció fődíja egy Hyundai i10 Black Line típusú személygépkocsi volt.
A promócióhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokat teljeskörűen a Reinas ügynökség látta el, központi eleme a TV megjelenés volt, amelyet ugyanakkor kiegészített a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, citylight és rádió felület.
A nyereményjátékban ez alkalommal az Alföldi, Bonduelle, Borsodi, FÁÜ, In-food, Mastergood, Nestlé, Pick, Podravka, Real Nature, Reckitt Benckiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo márkái vettek részt. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a fenti cégek promócióban résztvevő termékei közül legalább 3 db-ot kellett megvásárolniuk ahhoz, hogy részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak az értékes ajándékokért. Az év eleji promócióhoz képest a vásárlók számára még több nyerési lehetőséget biztosítottak a szervezők, hiszen az azonnali nyeremények mellett a heti és a fődíj sorsoláson is részt vehettek a vásárlók, a microsite-on való regisztráció után. A promócióban minden magyarországi SPAR, INTERSPAR és SPAR partner üzlet részt vett.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >