Ismét sikerrel zárt a “Nyerjen triplán a SPAR-ral” kampány
Idén július 2-29. között zajlott a második “Nyerjen triplán a SPAR-ral!” kaparós sorsjegy promóció a Reinas Reklámügynökség szervezésében.
A játék folyamán több, mint 50 000 ajándék várt a szerencsés nyertesekre a Samsung, Tchibo, KitchenAid, Rowenta, Tefal, Playmobil cégek bevonásával. A promóció fődíja egy Hyundai i10 Black Line típusú személygépkocsi volt.
A promócióhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokat teljeskörűen a Reinas ügynökség látta el, központi eleme a TV megjelenés volt, amelyet ugyanakkor kiegészített a célcsoportot jól célzó és elérő sajtó, online, citylight és rádió felület.
A nyereményjátékban ez alkalommal az Alföldi, Bonduelle, Borsodi, FÁÜ, In-food, Mastergood, Nestlé, Pick, Podravka, Real Nature, Reckitt Benckiser, Sole-Mizo, Szilasfood, Tchibo márkái vettek részt. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a fenti cégek promócióban résztvevő termékei közül legalább 3 db-ot kellett megvásárolniuk ahhoz, hogy részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak az értékes ajándékokért. Az év eleji promócióhoz képest a vásárlók számára még több nyerési lehetőséget biztosítottak a szervezők, hiszen az azonnali nyeremények mellett a heti és a fődíj sorsoláson is részt vehettek a vásárlók, a microsite-on való regisztráció után. A promócióban minden magyarországi SPAR, INTERSPAR és SPAR partner üzlet részt vett.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyéremmel debütált a Flore Confectionery a nemzetközi csokoládéversenyen
Mindössze nyolc hónappal a piacra lépése után már aranyérmet nyert…
Tovább olvasom >Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >