Ismét nyereséges a Kékkúti
Az év első hat hónapjában 8,3 százalékkal nőttek a Central European Mineral Water (CEMW) Holding nettó eladásai a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva − derül ki a cég első féléves pénzügyi jelentéséből. A CEMW a Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft. közös anyavállalata. A két céget idén márciusban és áprilisban vásárolta fel a CEMW Holding. A Kékkúti Ásványvíz hosszú évek veszteséges működése után ismét pozitív eredményt tudott felmutatni.
Kapcsolódó cikkeink
Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >Kihirdették a Szentkirályi Tehetségprogram három nyertesét
A női sportolók diadalmaskodtak a Szentkirályi Tehetségprogramban 2024-ben. A Magyar Olimpiai…
Tovább olvasom >Biztatónak nevezte az évkezdetet az ABInBev
Az ABInBev számára jobban indult az idei év, mint arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Riasztó jelek a földeken: aszály sújtja a kukoricát, a búzánál még van remény
A szakértők szerint a kukoricaállomány már most tragikus képet mutat,…
Tovább olvasom >