Ismét megrendezték az internetes vásárlás napját
Idén hatodik alkalommal rendezték meg Magyarországon az internetes vásárlás napját, a pénteki egynapos e-kereskedelmi akcióban több száz webáruház kínált különleges kedvezményt – közölte a szervező Neo Interactive digitális ügynökség.
Tájékoztatásuk szerint az internetes vásárlás napja mozgósító céllal jött létre 2010-ben, a környezet- és időkímélő online vásárlást, valamint a biztonságos és készpénzmentes online fizetési módokat kívánja minél szélesebb körben népszerűsíteni.
Tavaly csaknem 500 webshop vett részt különleges, csak ezen a napon elérhető akciókkal, és a szervező az idén is hasonló részvételre számít.
A kínált egyedi akciókat minden évben egy megadott napon teszik elérhetővé a résztvevők a www.internetesvasarlasnapja.hu oldalon, idén október 7-e az internetes vásárlás napja. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
Közzétette a Magyarországon működő legnagyobb forgalmú online kereskedők friss ranglistáját…
Tovább olvasom >Nagyot nőtt a kifli.hu
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt,…
Tovább olvasom >Az e-kereskedelmet is átalakította a visszafogott lakossági fogyasztás
Az infláció, a megélhetési költségek emelkedése miatti anyagi bizonytalanság, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >