Ismét MagyarBrands díjas a COOP
Idén ismét MagyarBrands díjat kapott a COOP Üzletlánc, amely Magyarország egyik legnagyobb hazai tulajdonú kereskedelmi szereplőjeként már nem először érdemli ki ezt a rangos elismerést.
Újra a MagyarBrands díjasok exkluzív táborát erősíti a COOP üzletlánc, amely az idei évben is elnyerte a hazai márkák egyik legrangosabb elismerését. A MagyarBrands Szakértői Bizottsága azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek méltóképpen képviselhetik a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. Ennek keretében már ötödik alkalommal kerül sor a COOP üzletlánc díjazására Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.
A díj nagyon jóleső érzés, a munkánk visszaigazolása, ugyanakkor komoly felelősséget is jelent – mondta el az elismerés kapcsán Pekó László. A CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke hozzátette: azzal, hogy a COOP üzletlánc újra és újra elnyeri a megtisztelő címet, tudhatjuk, hogy munkánk színvonala folyamatosan jó, de azt is, hogy nem adhatjuk alább. Az ország szinte összes településén jelen lévő hazai élelmiszerláncként, napi másfélmillió vásárlónkért és közel 32 ezer munkatársunkért vagyunk felelősek. Ennek fényében ragyog igazán szépen ez az elismerés, amely nem elbizakodottá tesz, hanem éppen ellenkezőleg: további munkára sarkall minket – tette hozzá Pekó László az Operett Színházban tartott MagyarBrands Gála alkalmával.
Gratulálunk a COOP-nak, mert egy rendkívül komoly versenyben, nemzetközi versenytársakkal teletűzdelt piacon sikeres márkát építenek. A szakértő bizottság döntésében a legfőbb szerepet az játszotta, hogy a tisztán magyar tulajdonú üzletlánc épít a saját tradícióira, és kiváló szolgáltatást nyújt az országszerte megtalálható közel 3000 üzletében – monda Káli György, a MagyarBrands kommunikációs vezetője.
A számszerűsíthető, objektív szempontok alapján, egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntésének figyelembevételével odaítélt MagyarBrands-díj 2010 óta díjaz magyar vonatkozású, kiváló márkákat. A kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre, mindazon kiváló magyar produktumokra, amelyek elősegítik a magyar gazdaság innovatív fejlődését. A Kiváló Fogyasztói Márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolják. A bírálati szempontok között egyaránt szerepel a reputáció, a márkaépítés, a tradíció, valamint a termék ismertsége, és egyéb tényezők is.
Kapcsolódó cikkeink
ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >Díjazzuk a magyar márkát! – gálaesten ünnepelték a kiváló hazai márkák teljesítményét
A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét,…
Tovább olvasom >Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >