Ismét MagyarBrands díjas a COOP
Idén ismét MagyarBrands díjat kapott a COOP Üzletlánc, amely Magyarország egyik legnagyobb hazai tulajdonú kereskedelmi szereplőjeként már nem először érdemli ki ezt a rangos elismerést.
Újra a MagyarBrands díjasok exkluzív táborát erősíti a COOP üzletlánc, amely az idei évben is elnyerte a hazai márkák egyik legrangosabb elismerését. A MagyarBrands Szakértői Bizottsága azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek méltóképpen képviselhetik a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. Ennek keretében már ötödik alkalommal kerül sor a COOP üzletlánc díjazására Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.
A díj nagyon jóleső érzés, a munkánk visszaigazolása, ugyanakkor komoly felelősséget is jelent – mondta el az elismerés kapcsán Pekó László. A CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke hozzátette: azzal, hogy a COOP üzletlánc újra és újra elnyeri a megtisztelő címet, tudhatjuk, hogy munkánk színvonala folyamatosan jó, de azt is, hogy nem adhatjuk alább. Az ország szinte összes településén jelen lévő hazai élelmiszerláncként, napi másfélmillió vásárlónkért és közel 32 ezer munkatársunkért vagyunk felelősek. Ennek fényében ragyog igazán szépen ez az elismerés, amely nem elbizakodottá tesz, hanem éppen ellenkezőleg: további munkára sarkall minket – tette hozzá Pekó László az Operett Színházban tartott MagyarBrands Gála alkalmával.
Gratulálunk a COOP-nak, mert egy rendkívül komoly versenyben, nemzetközi versenytársakkal teletűzdelt piacon sikeres márkát építenek. A szakértő bizottság döntésében a legfőbb szerepet az játszotta, hogy a tisztán magyar tulajdonú üzletlánc épít a saját tradícióira, és kiváló szolgáltatást nyújt az országszerte megtalálható közel 3000 üzletében – monda Káli György, a MagyarBrands kommunikációs vezetője.
A számszerűsíthető, objektív szempontok alapján, egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntésének figyelembevételével odaítélt MagyarBrands-díj 2010 óta díjaz magyar vonatkozású, kiváló márkákat. A kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre, mindazon kiváló magyar produktumokra, amelyek elősegítik a magyar gazdaság innovatív fejlődését. A Kiváló Fogyasztói Márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolják. A bírálati szempontok között egyaránt szerepel a reputáció, a márkaépítés, a tradíció, valamint a termék ismertsége, és egyéb tényezők is.
Kapcsolódó cikkeink
35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Csökkenti non-food kínálatát az Aldi Svájcban
Jelentősen átalakítja üzleteinek belső elrendezését az Aldi Svájcban. A diszkont…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >