Ismét kinyit a Jövő Áruháza a SIRHA Budapest kiállításon! (1. rész)

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 02. 26. 18:19

Március 5-7. között a SIRHA Budapest kiállításon várja látogatóit a Trade magazin által szervezett Future Store Innovations stand, közel 800 négyzetméteren. Térjen be hozzánk, hiszen 25 cég termékinnovációját, értékesítéstámogató eszközfejlesztését és legújabb szolgáltatását szeretné bemutatni Önnek is!

Idén a Jövő Áruházában is a vásárlói élményt középpontba állító eszközök, szolgáltatások kerülnek fókuszba, miközben a termékfejlesztések fő iránya a fenntarthatóságot célozza. A legújabb kereskedelmi eladásösztönző hagyományos és digitális eszközök, a mesterséges intelligencián alapuló fejlesztések, eszköz-nyomonkövetés, adatgyűjtés és elemzés kiemelt szerepet kapnak. Ami pedig kereskedelmi oldalról feladja a leckét mindenkinek: a biztonságos a 24/7 koncepciós nyitvatartási megoldások.

Számos eszköz itt kerül bemutatásra elsőként, és közben több termékinnováció kóstolható is lesz, ahogy a korábbi években is. A kiállító 25 cégből, most 8 mutatkozik be (ábécé sorrendben).

A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás A pavilon AB1 Future Store Innovations standján 25 cég mutatja be innovatív termékét, sikeres eladásösztönző eszközeit, új megoldásait egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel, amelyek fél óránként indulnak, előre meghirdetett időpontokban. A túrára előzetesen is lehet jelentkezni, időpontot foglalni, de a szabad helyek függvényében a helyszínen is lehet regisztrálni. A túralátogatások maximum 30 fős csoportokban történnek, egy túra kb. 70 perc időtartamú.

A cikk alján térítésmentes belépőre és a túrákra is lehet regisztrálni!

Pop-up és fenntartható display az Artmatch újítása

Az Artmatch boltberendezéseket és bolti eladásösztönző displayeket gyárt, mint a régió legnagyobb ilyen profilú vállalkozása. A FASTER DISPLAY a Future Store-ban igazi forradalmi újítás: pop-up, így a területi képviselők 20 mp alatt tudják felállítani, sőt az FMCG terméktrendekhez igazodva megfelel a fenntarthatósági elvárásoknak is, hiszen a nagy teherbírású polcai ellenére sem tartalmaz semmilyen műanyag csavart vagy polctartót a konstrukció.

A jogvédett termék kizárólagos gyártója az Artmatch. Több ezer féle displayt tudnak ezzel a megoldással gyártani, amelyek között számos standard megoldás is szerepel, de a legtöbbje egyedi méretben és logóval készül. A helyszínen, a Jövő Áruházában, a kihelyezett displayen található QR kóddal a displayválasztékot 3D látványban AR lehet megismerni.

A display feladata, hogy megjelenésével, innovatív formájával és technikai megoldásaival a vásárlók figyelmét felkeltse és a rajta elhelyezett információkkal, valamint termékkihelyezéssel a vásárlót az azonnali döntésében segítse, hogy a terméket a kosarába rakja. De a displaynek mindezeken túl más küldetése is van: a képviselőknek munkaeszköz, a boltoknak ideiglenes eladási hely. A most bemutatott innováció minden igénynek megfelel.

Csigusz termékcsalád a Cerestől

A Ceres újdonsága a Csigusz termékcsalád, amely kakaós, pizzás és szilvás ízben érhető el a piacon, és kóstolható a Future Store túrák során. A Csigusz ízletes töltelékes, puha kelt tészta, amely könnyen 8 részre osztható, finom és tápláló éhségűző reggeli, tízórai, uzsonna, vacsora vagy nassolni való is lehet. 

A 70 éves Ceres ZRt. Magyarország egyik vezető sütőipari vállalkozása. A Ceres kedvező piaci pozíciójának alapja a vállalat innovációs készsége, megbízhatósága és a kollégák magas szintű elkötelezettsége. 

A Ceres márka a piacon leginkább toast kenyereiről ismert, de kínálatában a kenyerek mellett szerepelnek még kalácsok, bejglik, napi pékáruk és olyan különlegességek is, mint a piskótatorta vagy a habkarika. A vállalat mindig fontosnak tartotta, hogy termékei beilleszthetők legyenek a tudatos fogyasztók hétköznapjaiba, ezért ezen elvek mentén fejlesztenek folyamatosan, így a Ceres portfóliójában ma már megtalálhatók a szénhidrátcsökkentett és teljes kiőrlésű termékek. A Ceres márka többszörös MagyarBrands és kiváló Munkáltatói Márka díjas. A cég számos terméke a Hazai Feldolgozású Termék védjegy birtokosa. 

Innovatív hűtőberendezéseit prezentálja az Epta

Az Epta International Kft. a Jövő Áruházában a Food&Beverage és HoReCa szektorban népszerű IARP és kereskedelmi hűtőkre specializálódott Costan márkáját mutatja be. A vállalat több mint 60 országban árul hűtőberendezéseket és szolgáltatásokat, úgymint tervezés, műszaki megoldás, gyártás, szállítás és szerviz.

A Future Store-ban kiállított hűtők értékes innovációja, hogy LineOn rendszerrel vannak összekötve. A rendszer elemzi a hőmérsékletet, a nedvességszintet és az energiafogyasztási arányokat, így garantálja a kihelyezett termékek minőségét, a kevesebb karbantartást és a nagyobb hatékonyságot. Nyomon követhetővé válik a hűtőszekrények földrajzi elhelyezése, elmozdításuk esetén riasztással jelez. Mindezeken túl elemzi az eladásokat és a vásárlási szokásokat is. Az összegyűjtött adatok egy előre egyeztetett webes platformon elérhetőek a megrendelő számára.

A látogatók megtekinthetik a Delight 9 Pastry fagylaltpultot, amely a hőmérséklet átállításával a fagylaltszezon elmúltával süteményespulttá alakítható, a B-Ice kétszintes üvegtetős fagyasztóládát impulzvásárláshoz, promóciókhoz, jégkrém, fagyasztott áru tárolására boltokba, benzinkútra vagy a pénztár közelébe, valamint a Glee Glass 42-t, amely üdítőitalok tárolásához, főleg éttermekbe és bárokba vagy szupermarketek promóciós területére (sorok eleje, kasszazóna) ideális. Oldalüvegének köszönhetően alkalmas hűtött áru bemutatására. Digitális hőmérsékletkijelzővel és modern, elegáns kialakítással rendelkezik.

Végezetül, a Tango Next hűtőbútor tökéletes választás akár kisboltokba, akár hipermarketbe is sokoldalúságának köszönhetően.

Fenntartható kényelmi megoldások az Essity-től

Az Essity ez alkalommal is több termékkategóriában képviselteti magát legújabb, fenntarthatóságot célzó innovációival a Jövő Áruházában. A fenntarthatóság nem csak a termékkínálatban, de a marketing eszközök használatában is fontos szerepet játszik a cégnél, fa és újrahasznosított anyagú display használatával csökkentik a környezeti lábnyomukat.

A Libero prémium pelenkája a Libero Touch a 360° ProSkin technológiának köszönhetően még inkább óvja a babák bőrét. Finoman illeszkedik, rugalmas oldal és derék gumírozása szabaddá teszi a mozgást, az intelligens nedvességjelző csík pedig jelzi a pelenka csere idejét. A pelenka FSC tanúsítvánnyal rendelkezik és külső csomagolása 50%-ban megújuló forrásból származik.

A Libresse márka célja, hogy a nők önmaguk lehessenek, megkötések nélkül és főleg a V-zónát övező tabuk nélkül élhessék az életüket. A megújult csomagolások 100%-ban újrahasznosíthatóak, a betétek műanyag csomagolása 80%-ban megújuló forrásból, míg a tisztasági betétek csomagolása 100%-ban megújuló forrásból származik.

A Zewa elkötelezett a fenntarthatóság iránt, megcáfolva azt a tévhitet, hogy a fenntartható termékek drágábbak. A Zewa ECO Comfort 100%-ban újrahasznosított, vegyszerek nélkül készült, fenntartható és gazdaságos választás. A Zewa Deluxe XXL dupla lapmennyiséget kínál, így csökkentve a hulladékot és szállítási költségeket. A megújult Zewa nedves toalettpapír mostantól 2x gyorsabban feloldódik a lehúzás után, így ugyanolyan biztonságos lehúzni, mint a száraz toalettpapírt. Biológiailag lebomlik, 100%-ban növényi rostokból készül, színezék és parfümmentes, bőrgyógyászatilag tesztelt és bőrsemleges pH értékű. Csomagolása újrahasznosítható.

GfK-YouGov: Mit mondanak a vásárlók az új eszközökről?

A Háztartáspanel – YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról, a vásárlást segítő applikációkról, a fizetési módokról, és bemutattak néhány kereskedelmi innovációt is. Arra voltak kíváncsiak, mennyire tetszenek ezek az újdonságok, használják vagy használnák-e őket, és ha netán idegenkednek valamelyiktől, mi ennek az oka. 

A felmérésben 3246 háztartásfő vett részt, az ő válaszaik alapján kirajzolódik, hogy milyen fogadtatásra számíthat például a júliusban induló RePont rendszer, a Scan&Go megoldás, a kassza nélküli vásárlás vagy a Chatbotok alkalmazása.

A felmérés eredményeiről a Future Store szakmai túrákon lehet majd hallani részletesen a cég jelenlévő képviselőitől.

Mosódió ihlette a Herbow termékpalettáját

A Herbow-nál már egészen a kezdetektől előnyben részesítették a növényi és ásványi bázisú alapanyagok használatát. Ikonikus termékük a Herbow Mosódiós Labda, amely a mai napig a márka alappillére, 100%-ban vegyszermentes, organikus mosószer. A Herbow számára a mosódió jelentette az inspirációt, amely egyben a további termékfejlesztések végtelen lehetőségének forrása számukra.  A Herbow palettájában megtalálhatók: mosó-, öblítő és mosogatószerek, amelyek összetételét folyamatosan fejlesztik, így az idei megújulás jegyében még hatékonyabb és még „zöldebb” formulával fogják gyártani a termékeiket, illetve számos újdonsággal (pl. sport mosószerek, speciális tisztítószerek stb.) is piacra fognak lépni.

A 2023-ban a magyar piac legszínesebb márkája a Souldrops és a Herbow közös forgalmazásba kezdtek. A környezetvédelem és a környezettudatosság mindkét márka legfontosabb alapértéke, így a szinergia hatásoknak köszönhetően a két cég közösen még hatékonyabban tud tevékenykedni ezen célok elérése mentén.

A Souldrops az első márka, amely a teljes termékpalettáját igazoltan hulladékból („sárga zsákos”) visszagyűjtött anyagokba csomagolja. A Herbow és Souldrops mosószerek túlnyomórészt növényi eredetű összetevőkből állnak, amelyek nem okoznak irritációt a bőrön és a környezetet is védik. Természetben lebomló alkotóelemeket tartalmaznak. Hatóanyagaik kőolajszármazék-mentesek. Vegán, PETA és Green Brands tanúsítvánnyal rendelkező termékeik fejlesztése során semmiféle állatkísérletet nem folytatnak. 

Lépjen be a jelen boltjába a Laurellel!

A Laurel a jövő helyett a jelen boltjának modern alkotóelemeit mutatja be idén a Future Store-ban, hiszen az itt látható friss innovációik egy részét már nagy sikerrel használják ügyfeleik. 

A cég széles önkiszolgálókassza-portfóliójából a díjnyertes, legújabb, kompakt LR SelfKiosk szerepel a standon. A praktikus és elegáns eszközön a közkedvelt Laura kasszaszoftver legújabb, 16:9 arányú, webes verziója fut, amely minden eddiginél könnyebb kezelést tesz lehetővé.

Szintén megtekinthető a Laurel új, önkiszolgáló mérlegcsaládjának egy tagja, amelyet az első visszajelzések alapján más rendszerekhez képest jóval gördülékenyebben használnak a vásárlók és a dolgozók is. 

Kipróbálható lesz a saját kiengedő kapu, az exit gate is, amely bármilyen meglévő rendszerhez illeszthető megoldás, így a legkorszerűbb scanner segítségével teszi valóban zökkenőmentessé a kiléptetést. 

A Laurel munkatársai természetesen a jövőbe is engednek bepillantást! A vállalat több lehetséges megvalósítást vizsgálva dolgozik az automata, illetve hibrid boltok koncepcióján. A tervek szerint még idén megnyílnak az első olyan üzletek, amelyek napközben hagyományos módon, éjszaka pedig automata üzemmódban tartanak nyitva. A Future Store standján bemutatott Laurel eszközök is mind beilleszthetők ebbe a koncepcióba. 

Megújuló termékpaletta a MARS-tól

A MARS hat kategóriában – rágógumi, állateledel, csokoládé, jégkrém, cukorka és élelmiszer – mutatja be újdonságait a Jövő Áruháza látogatói számára áruházi polcokon, display-eken és hűtőben is. 

Piacvezető rágó márkájuk az Orbit® tavaly óta egy modernebb designnal érhető már el az országban. A márka legújabb termékvonala a Refreshers egy új, egyedi rágózási élményt kínál. Az úgynevezett „soft chew” formula mentol kristályt rejt magában, amelyek azonnali felfrissülést és intenzívebb ízélményt nyújtanak fogyasztói számára. Nyártól már elérhető lesz különleges gyümölcsös ízváltozatokban is.

Ismert csokoládémárkáik, a Snickers®, a Twix®, a Mars®, és a Bounty® régóta sikeresek a magyar piacon is, újdonságaik pedig még közelebb hozzák őket fogyasztóinkhoz. 2023-ban került bevezetésre a Snickers® Creamy, amely földimogyorókrémmel, karamellel édesíti meg a mindennapokat. A Twix® Salted Caramel a 3 rétegű karamellás, kekszes csokoládé koncepcióra épül, ami egy csipetnyi sóval megspékelve igazi ropogós, édes és sós ízélményt nyújt.

Jégkrém szeleteik könnyed, hűsítő finomságok, a roppanós csokoládébevonat és a krémes fagylalt kombinációi, amelyeket csokoládészeleteik ihlették.

A 2024-ben megújuló SHEBA portfóliójuk új vizuális identitást, még jobb minőséget és több egészségügyi előnyt nyújt. Ezzel egy időben bevezették Sheba Kitten terméküket, amely kifejezetten növésben lévő kölyökmacskák számára készült, hogy támogassa az immunrendszert, az erős csontokat és a növésben lévő izmokat. A Sheba Nature’s Collection termékcsalád hozzáadott színezék és tartósítószer nélkül, gabonamentes receptekkel nyújt természetes kényeztetést a cicáknak.

Idén megújul a Pedigree szárazeledel portfólió is, amely a megújult vizuális identitás mellett továbbfejlesztett recepttel nyújt új termékelőnyöket a vásárlók kedvenceinek.

További kiállítóinkról is olvashatnak következő napi hírlevelinkben!

Látogasson el a SIRHA Budapest kiállításra március 5. és 7. között, és tartson velünk a Trade magazin által szervezett Future Store Innovations standra, a Jövő Áruházába, egy szakmai túravezetésre, az A pavilon AB1 standján! 

Térítésmentes belépőt az alábbi linken igényelhet. A kiállításra a belépő bármely napra korlátlanul tölthető le szakmai látogatók számára:

https://hungexpo.hu/events/sirha-budapest/trademagazin/

A félóránként induló Future Store stand túrákra az alábbi linken külön is kell regisztrálni, miután letöltötte térítésmentes belépőjét a fenti linken:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-store-innovations-sirha-budapest-2024030507/

Ízelítő, összefoglaló videó, a korábbi Future Store Innovatios standról.

Kapcsolódó cikkeink