Ismét jön a „Szerelmem a trade marketing” konferencia!
Idei témánk a TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK. A konferenciát online (MS Teams) és térítésmentes részvétellel biztosítjuk minden érdeklődőnek 2023. február 16-án 9,30-15,30 között.
Nehéz és változatos év van mögöttünk, de talán nem olyan nehéz, mint amilyennek sokan a 2023-s évet jósolják. Ezért a világ minden tájáról és hazánkból kértünk fel kiváló marketinges és értékesítési szakembereket, hogy mondják el, hogy az ő vállalatuk milyen túlélési stratégiával készül erre az évre. Lesznek előadóink, akik Németországból, Hollandiából, Szaúd-Arábiából jelentkeznek be, például az Eckes-Granini, a Heineken, a Bizagr képviseletében. Magyarországról meghallgathatjuk az Auchan, a Café Frei, a Diginstore, a Drink Station, a Pécsi Tudományegyetem, a Munch, a Rossmann és a POPAI Magyarország vezető szakembereit.
Ha szeretnél inspirációt meríteni az előtted álló év marketing és/vagy értékesítési megoldásaihoz, ne maradj le erről az izgalmas és tartalmas eseményről és regisztrálj a konferenciára!
A teljes program megtekintése és a regisztráció 2023. február 14. 12 óráig:
https://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia-2023/
A konferencia szakmai támogatója a DigInStore Trafik TV és a POPAI Magyarország Egyesület.
Kapcsolódó cikkeink
CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >Az Innovációk napja konferencia Önt is várja május 16-án!
Egész napos, csakis innovációkat fókuszba állító eseményt szervezünk Merre tartanak az innovációk? címmel, május…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >