Ismét jön a „Szerelmem a trade marketing” konferencia!
Idei témánk a TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK. A konferenciát online (MS Teams) és térítésmentes részvétellel biztosítjuk minden érdeklődőnek 2023. február 16-án 9,30-15,30 között.
Nehéz és változatos év van mögöttünk, de talán nem olyan nehéz, mint amilyennek sokan a 2023-s évet jósolják. Ezért a világ minden tájáról és hazánkból kértünk fel kiváló marketinges és értékesítési szakembereket, hogy mondják el, hogy az ő vállalatuk milyen túlélési stratégiával készül erre az évre. Lesznek előadóink, akik Németországból, Hollandiából, Szaúd-Arábiából jelentkeznek be, például az Eckes-Granini, a Heineken, a Bizagr képviseletében. Magyarországról meghallgathatjuk az Auchan, a Café Frei, a Diginstore, a Drink Station, a Pécsi Tudományegyetem, a Munch, a Rossmann és a POPAI Magyarország vezető szakembereit.
Ha szeretnél inspirációt meríteni az előtted álló év marketing és/vagy értékesítési megoldásaihoz, ne maradj le erről az izgalmas és tartalmas eseményről és regisztrálj a konferenciára!
A teljes program megtekintése és a regisztráció 2023. február 14. 12 óráig:
https://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia-2023/
A konferencia szakmai támogatója a DigInStore Trafik TV és a POPAI Magyarország Egyesület.
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >