Ismét jön a „Szerelmem a trade marketing” konferencia!
Idei témánk a TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK. A konferenciát online (MS Teams) és térítésmentes részvétellel biztosítjuk minden érdeklődőnek 2023. február 16-án 9,30-15,30 között.

Ezúttal online lesz a konferencia
Nehéz és változatos év van mögöttünk, de talán nem olyan nehéz, mint amilyennek sokan a 2023-s évet jósolják. Ezért a világ minden tájáról és hazánkból kértünk fel kiváló marketinges és értékesítési szakembereket, hogy mondják el, hogy az ő vállalatuk milyen túlélési stratégiával készül erre az évre. Lesznek előadóink, akik Németországból, Hollandiából, Szaúd-Arábiából jelentkeznek be, például az Eckes-Granini, a Heineken, a Bizagr képviseletében. Magyarországról meghallgathatjuk az Auchan, a Café Frei, a Diginstore, a Drink Station, a Pécsi Tudományegyetem, a Munch, a Rossmann és a POPAI Magyarország vezető szakembereit.
Ha szeretnél inspirációt meríteni az előtted álló év marketing és/vagy értékesítési megoldásaihoz, ne maradj le erről az izgalmas és tartalmas eseményről és regisztrálj a konferenciára!
A teljes program megtekintése és a regisztráció 2023. február 14. 12 óráig:
https://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia-2023/
A konferencia szakmai támogatója a DigInStore Trafik TV és a POPAI Magyarország Egyesület.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >