Ismét indul a Superbrands program
Idén első alkalommal a B2B csúcsmárkákat, valamint a társadalmilag felelős csúcsmárkákat is díjazzák.
Pénteken tartotta alakuló ülését a Business Superbrands és a Superbrands Bizottság. Az idén negyedik alkalommal útjára induló program Magyarországon először a fogyasztói mellett az üzleti márkák kiválóságait is díjazza. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat pedig a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program fogja bemutatni.
Arról, hogy mely márkák használhatják a „Superbrands 2008” címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntenek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >