Ismét indul a Superbrands program
Idén első alkalommal a B2B csúcsmárkákat, valamint a társadalmilag felelős csúcsmárkákat is díjazzák.
Pénteken tartotta alakuló ülését a Business Superbrands és a Superbrands Bizottság. Az idén negyedik alkalommal útjára induló program Magyarországon először a fogyasztói mellett az üzleti márkák kiválóságait is díjazza. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat pedig a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program fogja bemutatni.
Arról, hogy mely márkák használhatják a „Superbrands 2008” címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntenek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >