Ismét indul a Superbrands program
Idén első alkalommal a B2B csúcsmárkákat, valamint a társadalmilag felelős csúcsmárkákat is díjazzák.
Pénteken tartotta alakuló ülését a Business Superbrands és a Superbrands Bizottság. Az idén negyedik alkalommal útjára induló program Magyarországon először a fogyasztói mellett az üzleti márkák kiválóságait is díjazza. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat pedig a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program fogja bemutatni.
Arról, hogy mely márkák használhatják a „Superbrands 2008” címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntenek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >