Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl, szombattól átlagosan 7%-kal lesz olcsóbb a tojás az üzletekben. A magyar vásárlók körében népszerű M-es méretű tojások ára átlagosan 8%-kal csökken, de van olyan termék, ami 11%-kal kerül majd kevesebbe. A 30 darabos kiszereléseket az árcsökkentés eredményeként 200 forintos kedvezménnyel vehetik meg a vásárlók.
A piacvezető áruházlánc, a Lidl Magyarország továbbra is mindent megtesz azért, hogy a vásárlók olcsóbban intézhessék a bevásárlást, így ismét csökkentette a tojások árát áruházaiban. Az árcsökkentés 8 terméket érint, amelyek mindegyike magyar beszállítóktól érkezik.
Akár több száz forintot is lehet spórolni
„Fontosnak tartjuk, hogy a kiváló minőség mellett mindig a lehető legjobb árat biztosítsuk vásárlóinknak minden terméknél, így a tojások esetében is. A mostani árcsökkentés eredményeként átlagosan 7%-kal lesznek olcsóbbak a tojások, a legnagyobb pedig eléri a 11%-ot. Az M-es méretű klasszikus 10 darabos és a szintén M-es gazdaságos 30 darabos kiszerelés ára 8%-kal csökken, míg az L-es extra sárga tojás 9%-kal kerül majd kevesebbe. Összegszerűen a legnagyobb csökkenés a 30-as kiszereléseknél figyelhető meg, ezeket szombattól 200 forinttal olcsóbban lehet megvásárolni”
– tájékoztatott Kovács Tibor, a vállalat élelmiszerbeszerzésért felelős ügyvezetője.
A további kedvezményeket is érdemes megnézni
A tojás árának újbóli csökkentése mellett a hetente megújuló akciókat és a Lidl Plus alkalmazásban elérhető kuponokat is érdemes figyelemmel kísérni, hiszen itt további, akár személyre szóló kedvezmények várják a vásárlókat. Ezen felül a diszkontáruházlánc a nagyobb kiszerelésben kedvezőbb egységáron megvásárolható termékekkel, illetve a mennyiség után adott kedvezményekkel is segíti vásárlóit, hogy a napi bevásárlás gazdaságos legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fontos intézkedés a madárinfluenza-járvány felszámolásának támogatására
Kiemelten kezeli az Agrárminisztérium a madárinfluenza-járványok kialakulásának megelőzését, különös tekintettel…
Tovább olvasom >A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >