Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl, szombattól átlagosan 7%-kal lesz olcsóbb a tojás az üzletekben. A magyar vásárlók körében népszerű M-es méretű tojások ára átlagosan 8%-kal csökken, de van olyan termék, ami 11%-kal kerül majd kevesebbe. A 30 darabos kiszereléseket az árcsökkentés eredményeként 200 forintos kedvezménnyel vehetik meg a vásárlók.
A piacvezető áruházlánc, a Lidl Magyarország továbbra is mindent megtesz azért, hogy a vásárlók olcsóbban intézhessék a bevásárlást, így ismét csökkentette a tojások árát áruházaiban. Az árcsökkentés 8 terméket érint, amelyek mindegyike magyar beszállítóktól érkezik.
Akár több száz forintot is lehet spórolni
„Fontosnak tartjuk, hogy a kiváló minőség mellett mindig a lehető legjobb árat biztosítsuk vásárlóinknak minden terméknél, így a tojások esetében is. A mostani árcsökkentés eredményeként átlagosan 7%-kal lesznek olcsóbbak a tojások, a legnagyobb pedig eléri a 11%-ot. Az M-es méretű klasszikus 10 darabos és a szintén M-es gazdaságos 30 darabos kiszerelés ára 8%-kal csökken, míg az L-es extra sárga tojás 9%-kal kerül majd kevesebbe. Összegszerűen a legnagyobb csökkenés a 30-as kiszereléseknél figyelhető meg, ezeket szombattól 200 forinttal olcsóbban lehet megvásárolni”
– tájékoztatott Kovács Tibor, a vállalat élelmiszerbeszerzésért felelős ügyvezetője.
A további kedvezményeket is érdemes megnézni
A tojás árának újbóli csökkentése mellett a hetente megújuló akciókat és a Lidl Plus alkalmazásban elérhető kuponokat is érdemes figyelemmel kísérni, hiszen itt további, akár személyre szóló kedvezmények várják a vásárlókat. Ezen felül a diszkontáruházlánc a nagyobb kiszerelésben kedvezőbb egységáron megvásárolható termékekkel, illetve a mennyiség után adott kedvezményekkel is segíti vásárlóit, hogy a napi bevásárlás gazdaságos legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >Drágul a csirkehús és a tojás: újabb áremelkedési hullám sújtja a magyar háztartásokat
A takarmányárak, az infláció és a globális kereslet-kínálat alakulása együtt…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján kerültek átadásra az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjak
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >