Ismét a Human Telex készíti a Coccolino PR kampányát
A Human Telex nyerte meg az Algida Vitalitás program és a Magnum márka 2007-es kommunikációjára kiírt tendereket, illetve a HTX koordinálja az Unilever márkaportfóliójára készülő Multibrand sales promóciót is, és a Coccolino márka idei kampányát.
A Human Telex már korábban is számos Unilever márkán
dolgozott ATL, BTL és PR-területeken egyaránt. 2006-ban például az ügynökség
PR-osztálya irányította a Magnum 5 Érzék jégkrém-család teljes kommunikációját,
valamint a Human Telex dolgozta ki a Coccolino új illatait bevezető „Szabadítsd
fel magad!" című, integrált kommunikációs kampányt is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >