Ismét a Human Telex készíti a Coccolino PR kampányát
A Human Telex nyerte meg az Algida Vitalitás program és a Magnum márka 2007-es kommunikációjára kiírt tendereket, illetve a HTX koordinálja az Unilever márkaportfóliójára készülő Multibrand sales promóciót is, és a Coccolino márka idei kampányát.
A Human Telex már korábban is számos Unilever márkán
dolgozott ATL, BTL és PR-területeken egyaránt. 2006-ban például az ügynökség
PR-osztálya irányította a Magnum 5 Érzék jégkrém-család teljes kommunikációját,
valamint a Human Telex dolgozta ki a Coccolino új illatait bevezető „Szabadítsd
fel magad!" című, integrált kommunikációs kampányt is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >