Ismét a Human Telex készíti a Coccolino PR kampányát
A Human Telex nyerte meg az Algida Vitalitás program és a Magnum márka 2007-es kommunikációjára kiírt tendereket, illetve a HTX koordinálja az Unilever márkaportfóliójára készülő Multibrand sales promóciót is, és a Coccolino márka idei kampányát.
A Human Telex már korábban is számos Unilever márkán
dolgozott ATL, BTL és PR-területeken egyaránt. 2006-ban például az ügynökség
PR-osztálya irányította a Magnum 5 Érzék jégkrém-család teljes kommunikációját,
valamint a Human Telex dolgozta ki a Coccolino új illatait bevezető „Szabadítsd
fel magad!" című, integrált kommunikációs kampányt is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >