Ismét a Human Telex készíti a Coccolino PR kampányát
A Human Telex nyerte meg az Algida Vitalitás program és a Magnum márka 2007-es kommunikációjára kiírt tendereket, illetve a HTX koordinálja az Unilever márkaportfóliójára készülő Multibrand sales promóciót is, és a Coccolino márka idei kampányát.
A Human Telex már korábban is számos Unilever márkán
dolgozott ATL, BTL és PR-területeken egyaránt. 2006-ban például az ügynökség
PR-osztálya irányította a Magnum 5 Érzék jégkrém-család teljes kommunikációját,
valamint a Human Telex dolgozta ki a Coccolino új illatait bevezető „Szabadítsd
fel magad!" című, integrált kommunikációs kampányt is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >