Ismét a Coca-Cola nyerte az „Év displaye” címet
A Trade Marketing Klub online évzáró ülésén hirdették ki az idei POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. Az is kiderült, hogy ki képviselheti hazánkat a nemzeti győztesek viadalán, a Shop! Global Awards világversenyen.
A nevezők pályamunkáit a tapolcai Business Days konferencia 4 napján állították ki. Az innovatív és hatékony displayket a program résztvevői, az FMCG és számos más iparág vezetői, döntéshozói zsűrizték.
Többen tripláztak és dupláztak
Kátai Ildikó, a TMK egyik alapítója, a POPAI főtitkára hirdette ki az idei, immár 11. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán a Business Days konferencia 4 napján idén 66-an zsűrizték. A díjazott POP-eszközök képeit a prezentáció diáin tekinthették meg a résztvevők, és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
A Coca-Cola az ideivel már harmadszor viszi el a legmagasabb pontszámmal kiemelkedő nevezésnek járó Év displaye címet. Nevezőként a Coca-Cola és a Dion egyaránt 3, a POS Services 2 trófeát nyert el. A Mondelēz nevezőként és megrendelőként is 1-1 díjazásban részesült, a Nestlé pedig megrendelőként kapott 2 trófeát. A kategóriagyőztesek indulhatnak 2021-ben a POP-szakma „Oscar díjának” számító, kizárólag a lokális nyertesek számára nevezhető Shop! Global Awards világversenyen. //
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2020
„Kis méretű” kategória
1. Fuzetea display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

„Kis méretű kategória” győztes: Fuzetea display
2. Félix mozgásérzékelő, nyávogó polczászló – POS Services Kft., Nestlé Hungária Kft.
„Tartós” kategória
1. Vénusz fűszerolaj display – Dion Hungary Kft., Bunge Zrt.

„Tartós” kategória győztes: Vénusz fűszerolaj display
2. WEBER NEON display – Art match Hungária Kft.
3. Maggi display – Dion Hungary Kft., Nestlé Hungária Kft.
„Nem tartós” kategória
1. Illatfújó óriás Axe deo spray – dunnhumby Hungary Kft., Unilever Magyarország Kft.

„Nem tartós” kategória győztes: Illatfújó óriás Axe deo spray
2. Tchibo Cafissimo display – Dion Hungary Kft., TCHIBO Budapest Kft.
3. Gadget tartós Oreo Thins ajándék totem – POS Services Kft., Mondelēz Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
1. Év displaye és I. helyezett OLNB E3 szett – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

„Nem tartós installáció” kategória győztes, Év displaye: OLNB E3 szett
2. Monster truck – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
3. Valentin napi szív 3D korona – Mondelēz Hungária Kft., Total Marketing Support
Kapcsolódó cikkeink
Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Bolti eszközök és berendezések, 1. rész: Kevesebb kibocsátás, több kontroll
A kiskereskedelmi terek átalakulása ma már nem csupán esztétikai vagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >