Ismét a Coca-Cola nyerte az „Év displaye” címet
A Trade Marketing Klub online évzáró ülésén hirdették ki az idei POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. Az is kiderült, hogy ki képviselheti hazánkat a nemzeti győztesek viadalán, a Shop! Global Awards világversenyen.
A nevezők pályamunkáit a tapolcai Business Days konferencia 4 napján állították ki. Az innovatív és hatékony displayket a program résztvevői, az FMCG és számos más iparág vezetői, döntéshozói zsűrizték.
Többen tripláztak és dupláztak
Kátai Ildikó, a TMK egyik alapítója, a POPAI főtitkára hirdette ki az idei, immár 11. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán a Business Days konferencia 4 napján idén 66-an zsűrizték. A díjazott POP-eszközök képeit a prezentáció diáin tekinthették meg a résztvevők, és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
A Coca-Cola az ideivel már harmadszor viszi el a legmagasabb pontszámmal kiemelkedő nevezésnek járó Év displaye címet. Nevezőként a Coca-Cola és a Dion egyaránt 3, a POS Services 2 trófeát nyert el. A Mondelēz nevezőként és megrendelőként is 1-1 díjazásban részesült, a Nestlé pedig megrendelőként kapott 2 trófeát. A kategóriagyőztesek indulhatnak 2021-ben a POP-szakma „Oscar díjának” számító, kizárólag a lokális nyertesek számára nevezhető Shop! Global Awards világversenyen. //
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2020
„Kis méretű” kategória
1. Fuzetea display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

„Kis méretű kategória” győztes: Fuzetea display
2. Félix mozgásérzékelő, nyávogó polczászló – POS Services Kft., Nestlé Hungária Kft.
„Tartós” kategória
1. Vénusz fűszerolaj display – Dion Hungary Kft., Bunge Zrt.

„Tartós” kategória győztes: Vénusz fűszerolaj display
2. WEBER NEON display – Art match Hungária Kft.
3. Maggi display – Dion Hungary Kft., Nestlé Hungária Kft.
„Nem tartós” kategória
1. Illatfújó óriás Axe deo spray – dunnhumby Hungary Kft., Unilever Magyarország Kft.

„Nem tartós” kategória győztes: Illatfújó óriás Axe deo spray
2. Tchibo Cafissimo display – Dion Hungary Kft., TCHIBO Budapest Kft.
3. Gadget tartós Oreo Thins ajándék totem – POS Services Kft., Mondelēz Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
1. Év displaye és I. helyezett OLNB E3 szett – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

„Nem tartós installáció” kategória győztes, Év displaye: OLNB E3 szett
2. Monster truck – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
3. Valentin napi szív 3D korona – Mondelēz Hungária Kft., Total Marketing Support
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >