Island’s Edge, a Heineken új stout söre
A Heineken új, Island’s Edge nevet viselő ír stout söre a 28–35 éves fogyasztókat célozza. A sört a Heineken Ireland dobja piacra mintegy kétéves fejlesztési folyamatot követően, amelybe a cég a fogyasztókat és vásárlókat is bevonta. A vállalat szerint az új termék „progresszív” és „mai vonatkozású”, de pozitív a fogadtatása a stout-fogyasztók felnövekvő generációjának körében is.
A Heineken Ireland az új termékkel frissíteni kívánja a stout kategóriát. A 4%-os alkoholtartalmú Island’s Edge 300 dublini pubban debütál. Az ital különlegességét a vezető sörmester szerint egy másik kedvelt ír ital, mégpedig a tea adja, amely a sörhöz adva lágyítja a stout keserű ízét.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >A Heineken megérkezett az MVM Dome-ba
Az elkövetkező három évben a legendás Heineken sör teszi még…
Tovább olvasom >Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >