Island’s Edge, a Heineken új stout söre
A Heineken új, Island’s Edge nevet viselő ír stout söre a 28–35 éves fogyasztókat célozza. A sört a Heineken Ireland dobja piacra mintegy kétéves fejlesztési folyamatot követően, amelybe a cég a fogyasztókat és vásárlókat is bevonta. A vállalat szerint az új termék „progresszív” és „mai vonatkozású”, de pozitív a fogadtatása a stout-fogyasztók felnövekvő generációjának körében is.
A Heineken Ireland az új termékkel frissíteni kívánja a stout kategóriát. A 4%-os alkoholtartalmú Island’s Edge 300 dublini pubban debütál. Az ital különlegességét a vezető sörmester szerint egy másik kedvelt ír ital, mégpedig a tea adja, amely a sörhöz adva lágyítja a stout keserű ízét.
Kapcsolódó cikkeink
Fontos adatok érkeztek az ünnepek előtt: már nem kínos nemet mondani az alkoholra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sörre váltja a hosszú hangüzeneteket a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (1. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatér a tömeg a boltokba: az árrésstop és az ünnepi készülődés együtt pörgeti a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A szilveszteri lista királyai: virsli és pezsgő minden mennyiségben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fordulatos privatizáció: bizonytalan végkifejlet felé sodródik az Alföldi Tej ügye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
