Island’s Edge, a Heineken új stout söre
A Heineken új, Island’s Edge nevet viselő ír stout söre a 28–35 éves fogyasztókat célozza. A sört a Heineken Ireland dobja piacra mintegy kétéves fejlesztési folyamatot követően, amelybe a cég a fogyasztókat és vásárlókat is bevonta. A vállalat szerint az új termék „progresszív” és „mai vonatkozású”, de pozitív a fogadtatása a stout-fogyasztók felnövekvő generációjának körében is.
A Heineken Ireland az új termékkel frissíteni kívánja a stout kategóriát. A 4%-os alkoholtartalmú Island’s Edge 300 dublini pubban debütál. Az ital különlegességét a vezető sörmester szerint egy másik kedvelt ír ital, mégpedig a tea adja, amely a sörhöz adva lágyítja a stout keserű ízét.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >