Irányíts Tesco áruházat, és utazz Londonba!

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 03. 08. 11:01

Második alkalommal kerül megrendezésre, és március 18-án indul a Tesco nemzetközi online üzleti szimulációs versenye, ahol a hallgatók interaktív módon nyerhetnek betekintést a Tesco áruházak működésébe. A játékban – amire még március 17-ig lehet regisztrálni – négy ország több száz főiskolása és egyetemistája fogja összemérni stratégai tudását.

Ebben az angol nyelvű, 18 fordulós, valós idejű áruház-vezetési szimulációban a hallgatók 3 fős csapatokban testesítik meg az áruház menedzsmentjét (áruház-igazgató, kereskedelmi és vevőszolgálati igazgató). Egy virtuális áruházat vezetve, hetente három alkalommal kell a legjobb döntéseket meghozniuk annak érdekében, hogy elérjék a tervezett profitot, az eladási és selejtszámokat, valamint megőrizzék piaci részesedésüket a többi ország csapataival szemben. Minden áruház ugyanazon a piacon, ugyanazokért a fogyasztói csoportokért versenyez, így stratégiájuk egymásra is hatással van. A játék által a fiataloknak lehetőségük nyílik arra, hogy betekintést nyerjenek a kiskereskedelem izgalmas világába, bizonyítva stratégia-alkotó, problémamegoldó és elemző képességüket, olyan területeken, mint például a marketing, logisztika, vagy HR. A nyertes csapat egyhetes londoni utat nyer, és betekinthet egy ottani áruházunk kulisszái mögé.

A virtuális játékkal nem csak értékes díjakat lehet nyerni, hanem a való világban kamatoztatható szakmai tapasztalatot is. Az első játék egyik hazai nyertese, Lánchidi Balázs (http://www.tesco-frissdiplomas.hu/a-tesco-mint-munkahely/talalkozz-friss-diplomasainkkal/balazs) a játék után jelentkezett a Tesco frissdiplomás programjára (www.tesco-frissdiplomas.hu), és szeptember óta már a Tesco csapatát erősíti.

Kapcsolódó cikkeink