Irányíts Tesco áruházat, és utazz Londonba!
Második alkalommal kerül megrendezésre, és március 18-án indul a Tesco nemzetközi online üzleti szimulációs versenye, ahol a hallgatók interaktív módon nyerhetnek betekintést a Tesco áruházak működésébe. A játékban – amire még március 17-ig lehet regisztrálni – négy ország több száz főiskolása és egyetemistája fogja összemérni stratégai tudását.
Ebben az angol nyelvű, 18 fordulós, valós idejű áruház-vezetési szimulációban a hallgatók 3 fős csapatokban testesítik meg az áruház menedzsmentjét (áruház-igazgató, kereskedelmi és vevőszolgálati igazgató). Egy virtuális áruházat vezetve, hetente három alkalommal kell a legjobb döntéseket meghozniuk annak érdekében, hogy elérjék a tervezett profitot, az eladási és selejtszámokat, valamint megőrizzék piaci részesedésüket a többi ország csapataival szemben. Minden áruház ugyanazon a piacon, ugyanazokért a fogyasztói csoportokért versenyez, így stratégiájuk egymásra is hatással van. A játék által a fiataloknak lehetőségük nyílik arra, hogy betekintést nyerjenek a kiskereskedelem izgalmas világába, bizonyítva stratégia-alkotó, problémamegoldó és elemző képességüket, olyan területeken, mint például a marketing, logisztika, vagy HR. A nyertes csapat egyhetes londoni utat nyer, és betekinthet egy ottani áruházunk kulisszái mögé.
A virtuális játékkal nem csak értékes díjakat lehet nyerni, hanem a való világban kamatoztatható szakmai tapasztalatot is. Az első játék egyik hazai nyertese, Lánchidi Balázs (http://www.tesco-frissdiplomas.hu/a-tesco-mint-munkahely/talalkozz-friss-diplomasainkkal/balazs) a játék után jelentkezett a Tesco frissdiplomás programjára (www.tesco-frissdiplomas.hu), és szeptember óta már a Tesco csapatát erősíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >