Interpack Düsseldorf: új csomagolási trendek az „életminőségért”

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 16. 15:20

Különösen az egyszerre sokféle célt szolgaló új csomagolási megoldások iránt érdeklődnek az Interpack látogatói. Egy mondatban így foglalható össze a világ legnagyobb csomagolóipari szakvásara, az Interpack első öt napja Düsseldorfban.

A 7a csarnok közepén mutatják be a legújabb trendeket; „innovációs parkban” nézhetik meg az érdeklődők az 58 kiválasztott csomagolást, amely a fejlődés fő irányait jelzi. „Életminőség” a bemutató mottója: Többek között tisztítószerek rendkívül praktikus és vonzó flakonjai mellett polckész display dobozos sörök, levesporok és teák újfajta megjelenése hívatott felhívni magara a vásárlók figyelmét.

Az újdonságok bemutatójának egyik szervezője a kölni székhelyű Európai Kereskedelmi Intézet; csomagolási kutatási osztályának vezetője, Hilka Bermann asszony a sajtóközpontban egy beszélgetés során hétfőn hangsúlyozta:

– Egy átlagos németországi szupermarket szortimentje az 1990-es évek közepén 6 000 cikkelemből állt. Most pedig meghaladja a 15 ezret. Az óriási kínálat miatt a termékek többségét alig ismerik a vevők. Nagy részük a hasára üt, úgy dönt jó néhány termék megvételéről.
Megemlítette a müncheni Facit piackutató cég egyik kutatásának eredményét: Egy termék csomagolása kétszer olyan erősen befolyásolja a vásárlók döntését, mint a tévéreklám, óriásplakát vagy nyomtatott sajtóhirdetés.

Kapcsolódó cikkeink