Interpack Düsseldorf: új csomagolási trendek az „életminőségért”
Különösen az egyszerre sokféle célt szolgaló új csomagolási megoldások iránt érdeklődnek az Interpack látogatói. Egy mondatban így foglalható össze a világ legnagyobb csomagolóipari szakvásara, az Interpack első öt napja Düsseldorfban.
A 7a csarnok közepén mutatják be a legújabb trendeket; „innovációs parkban” nézhetik meg az érdeklődők az 58 kiválasztott csomagolást, amely a fejlődés fő irányait jelzi. „Életminőség” a bemutató mottója: Többek között tisztítószerek rendkívül praktikus és vonzó flakonjai mellett polckész display dobozos sörök, levesporok és teák újfajta megjelenése hívatott felhívni magara a vásárlók figyelmét.
Az újdonságok bemutatójának egyik szervezője a kölni székhelyű Európai Kereskedelmi Intézet; csomagolási kutatási osztályának vezetője, Hilka Bermann asszony a sajtóközpontban egy beszélgetés során hétfőn hangsúlyozta:
– Egy átlagos németországi szupermarket szortimentje az 1990-es évek közepén 6 000 cikkelemből állt. Most pedig meghaladja a 15 ezret. Az óriási kínálat miatt a termékek többségét alig ismerik a vevők. Nagy részük a hasára üt, úgy dönt jó néhány termék megvételéről.
Megemlítette a müncheni Facit piackutató cég egyik kutatásának eredményét: Egy termék csomagolása kétszer olyan erősen befolyásolja a vásárlók döntését, mint a tévéreklám, óriásplakát vagy nyomtatott sajtóhirdetés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint szállítmányozás – A logisztika határai és lehetőségei a Magyar Szállítmányozók Napján
„Meg kell érteni a jelent, és gondolkodni kell a jövőről.”…
Tovább olvasom >Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >