Interpack a fenntarthatóság költségelőnyeit is tárgyalja

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 28. 09:00

Az élelmiszer ágazaton belül különösen az ital, édesség és sütőipari, továbbá a gyógyszer és kozmetikum, tartós fogyasztási cikk szektor vállalatai lesznek népszerűek az idei düsseldorfi Interpack kiállításon május 12. és 19ö. között.

Mind a tizenkilenc csarnok összes kiállítóhelyét elfoglalják majd a kiállítói – Bernd Jablonowski elmondta, hogy a legutóbbi Interpack-hoz hasonlóan több mint 170 ezer látogatóra számítanak, mintegy 120 országból.

A csomagolási szektor három legfontosabb trendjét, a fenntarthatóságot, áruk biztonságát és kényelmet tükrözi leghangsúlyosabban a májusi Interpack, tájékoztatott Bernd Jablonowski, az interpack igazgatója:

– Ma már versenyelőnyt lehet szerezni a fenntarthatósággal, ami többek között a termelés költséghatékonyságát is jelenti. Például úgy, hogy kevesebb áramot használnak vagy csökkentik a felhasznált anyagok mennyiségét. Ugyanakkor a csomagolás növeli a fogyasztók biztonságát, például az áru nyomon követhetősége révén élelmiszereknél vagy gyógyszereknél. A csomagológépeknél a higiénia egyre nagyobb szerepet játszik, többek között a mikrobiológiai kockázatok csökkentésével vagy a tisztítás nagyobb hatékonyságával. A kényelem az egyszemélyes háztartások és a dolgozó nők számának növekedésével került előtérbe. Az útközben, otthonon kívül elfogyasztható élelmiszerek, snackek és készételek népszerűsége új fejlődési lehetőségeket kínál a csomagolásnak is.

További információk a Messe Düsseldorf honlapján szerezhetők be: www.interpack.com vagy www.bdexpo.hu/interpack

Kapcsolódó cikkeink