Interpack a fenntarthatóság költségelőnyeit is tárgyalja
Az élelmiszer ágazaton belül különösen az ital, édesség és sütőipari, továbbá a gyógyszer és kozmetikum, tartós fogyasztási cikk szektor vállalatai lesznek népszerűek az idei düsseldorfi Interpack kiállításon május 12. és 19ö. között.
Mind a tizenkilenc csarnok összes kiállítóhelyét elfoglalják majd a kiállítói – Bernd Jablonowski elmondta, hogy a legutóbbi Interpack-hoz hasonlóan több mint 170 ezer látogatóra számítanak, mintegy 120 országból.
A csomagolási szektor három legfontosabb trendjét, a fenntarthatóságot, áruk biztonságát és kényelmet tükrözi leghangsúlyosabban a májusi Interpack, tájékoztatott Bernd Jablonowski, az interpack igazgatója:
– Ma már versenyelőnyt lehet szerezni a fenntarthatósággal, ami többek között a termelés költséghatékonyságát is jelenti. Például úgy, hogy kevesebb áramot használnak vagy csökkentik a felhasznált anyagok mennyiségét. Ugyanakkor a csomagolás növeli a fogyasztók biztonságát, például az áru nyomon követhetősége révén élelmiszereknél vagy gyógyszereknél. A csomagológépeknél a higiénia egyre nagyobb szerepet játszik, többek között a mikrobiológiai kockázatok csökkentésével vagy a tisztítás nagyobb hatékonyságával. A kényelem az egyszemélyes háztartások és a dolgozó nők számának növekedésével került előtérbe. Az útközben, otthonon kívül elfogyasztható élelmiszerek, snackek és készételek népszerűsége új fejlődési lehetőségeket kínál a csomagolásnak is.
További információk a Messe Düsseldorf honlapján szerezhetők be: www.interpack.com vagy www.bdexpo.hu/interpack
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >