Interjú André Mohrral, az Akciokatalogus.hu alapítójával
Hogyan segíti az Akciokatalogus.hu a vásárlókat?
Az Akciokatalogus.hu különböző kereskedők katalógusait egy helyen, kategóriákba rendezve és területi alapon kínálja a látogatóknak. A prospektusokhoz minden esetben számos szükséges információt rendeltünk hozzá, mint például az üzletek térképen jelölt helyét, nyitvatartását, kuponjait, illetve az akciók időtartamát. Továbbá a felhasználók könnyedén elmenthetik kedvenc termékeiket, kereskedőiket vagy márkáikat és emailes értesítést kérhetnek, amennyiben megjelenik egy új katalógus a kedvenc kereskedőtől vagy a kiválasztott termék bekerül egy új kiadványba.
Hány regisztrált felhasználója van az oldalnak?
Nagyjából 70.000 látogatónk van havonta és mintegy 6.000 regisztrált felhasználó használja aktívan az olyan funkciókat, mint a korábban említett emailes értesítések és a hozzá kapcsolódó megfigyelőlista. A regisztrált felhasználók száma napról-napra növekszik, amiből látszik, hogy egyre többen fedezik fel az oldal vásárlást segítő funkcióit.
Mi történt az oldal indulásától mostanáig?
Mindig kockázatos egy új koncepció bevezetése – különösen a jelenlegi nehezebb piaci körülmények között. Mi azonban azt látjuk, hogy a várakozásaink beigazolódni látszanak. A felhasználók értékelik, hogy egy helyen férhetnek hozzá a különböző ajánlatokhoz.
Az oldal tesztidőszaka márciusban indult, és máig több mint 800.000 katalógus-megnyitást regisztráltunk. A felhasználók és a megnyitások száma folyamatosan növekszik, novemberben már 140.000 prospektust böngésztek végig nálunk. Az elemzések azt mutatják, hogy a felhasználók gyakran térnek vissza és felhasználják az oldalt a bevásárlások tervezésénél.
A visszajelzések nagyon pozitívak. A kényelmes használhatóság mellett számos felhasználó üdvözölte a környezetbarát koncepciót, is, mivel a nyomtatott katalógusok gyakran végzik olvasás nélkül a kukában. Több mint 45.000 Facebook rajongónk is mutatja, hogy jó úton járunk.
Hány partner használja a rendszert és mit kínál az oldal, hogy segítse a munkájukat?
Máig több mint 50 partner használja a rendszert, de persze a számok nagyban függnek az aktuális katalógusok számától. Partnereink előnyöket kovácsolhatnak az innovatív marketing csatornából, amellyel több fogyasztót érhetnek el közvetlenül akkor, amikor azok vásárlási döntéseket hoznak.
Az utóbbi hónapokban sokat dolgoztunk azon, hogy még jobb statisztikákat kínálhassunk. A prospektus-megnyitásokon túl ennek következtében sokkal pontosabb adatokat tudunk kínálni nekik, amelyek segítségével elemezhetik a fogyasztói magatartást a kiadványaik kapcsán. Meg tudjuk mondani például, hogy melyik oldalak és termékek voltak a legnépszerűbbek, amik fontos információk a marketingtervezés szempontjából. Ezek az adatok a nyomtatott kiadványok esetében nem nyerhetőek ki.
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elemzők: erős felpattanási potenciált jeleznek a tavaly negyedik negyedévi GDP-adatok
Eltérően ítélik meg az idei gazdasági kilátásokat az MTI-nek nyilatkozó…
Tovább olvasom >Frutti és Veggi kalandjai Európai Friss Csapat néven folytatódnak
Idén újabb hároméves periódusát kezdi meg a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép az Élelmiszerbank és a Munch
Befektetési megállapodást kötött egymással a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a…
Tovább olvasom >