Interaktívitás volt a jelszó az idei Kiosk Europe és Digital Signage Expón
A KIOSK EUROPE EXPO 2010 és a DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 megerősítette vezető helyét az interaktívitással és digitális kijelzőkkel foglalkozó kiállítások piacán és bebizonyította, milyen gyors is a fejlődés ebben a két iparágban.
Több mint 3250 látogatót regisztráltak a 140-nél is több nemzetközi kiállító résztvételével zajló, múlt heti KIOSK EUROPE EXPO 2010 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 kiállításon.
Innováció interaktivitás és intuíció voltak a kulcsfontosságú témái az idei Kioszk KIOSK EUROPE EXPO 2010 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 kiállításnak. A feltörekvő technológiák, mint például arc-felismerő rendszerek, a 3D megjelenítők, a mobil interaktivitás, a kibővített valóság és a fejlett multi-touch és a gesztus interaktivitás prototípusainak némelyike mára már nemzetközi márkák technológiai hátterét biztosítja.
A több mint 140 kiállító között olyan nemzetközi vállalatok nevei találhattuk, mint például a Samsung, Optoma, Epson, Hyundai és az LG. A támogatók a Provisio, a Micronics, a Bell Microproducts és impuls TV voltak.
A jövő évi KIOSK EUROPE EXPO 2011 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2011 kiállítást 2011 május 24 és 26-a között rendezik meg a németországi Essenben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >