Interaktívitás volt a jelszó az idei Kiosk Europe és Digital Signage Expón
A KIOSK EUROPE EXPO 2010 és a DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 megerősítette vezető helyét az interaktívitással és digitális kijelzőkkel foglalkozó kiállítások piacán és bebizonyította, milyen gyors is a fejlődés ebben a két iparágban.
Több mint 3250 látogatót regisztráltak a 140-nél is több nemzetközi kiállító résztvételével zajló, múlt heti KIOSK EUROPE EXPO 2010 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 kiállításon.
Innováció interaktivitás és intuíció voltak a kulcsfontosságú témái az idei Kioszk KIOSK EUROPE EXPO 2010 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 kiállításnak. A feltörekvő technológiák, mint például arc-felismerő rendszerek, a 3D megjelenítők, a mobil interaktivitás, a kibővített valóság és a fejlett multi-touch és a gesztus interaktivitás prototípusainak némelyike mára már nemzetközi márkák technológiai hátterét biztosítja.
A több mint 140 kiállító között olyan nemzetközi vállalatok nevei találhattuk, mint például a Samsung, Optoma, Epson, Hyundai és az LG. A támogatók a Provisio, a Micronics, a Bell Microproducts és impuls TV voltak.
A jövő évi KIOSK EUROPE EXPO 2011 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2011 kiállítást 2011 május 24 és 26-a között rendezik meg a németországi Essenben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >