Interaktívitás volt a jelszó az idei Kiosk Europe és Digital Signage Expón
A KIOSK EUROPE EXPO 2010 és a DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 megerősítette vezető helyét az interaktívitással és digitális kijelzőkkel foglalkozó kiállítások piacán és bebizonyította, milyen gyors is a fejlődés ebben a két iparágban.
Több mint 3250 látogatót regisztráltak a 140-nél is több nemzetközi kiállító résztvételével zajló, múlt heti KIOSK EUROPE EXPO 2010 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 kiállításon.
Innováció interaktivitás és intuíció voltak a kulcsfontosságú témái az idei Kioszk KIOSK EUROPE EXPO 2010 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2010 kiállításnak. A feltörekvő technológiák, mint például arc-felismerő rendszerek, a 3D megjelenítők, a mobil interaktivitás, a kibővített valóság és a fejlett multi-touch és a gesztus interaktivitás prototípusainak némelyike mára már nemzetközi márkák technológiai hátterét biztosítja.
A több mint 140 kiállító között olyan nemzetközi vállalatok nevei találhattuk, mint például a Samsung, Optoma, Epson, Hyundai és az LG. A támogatók a Provisio, a Micronics, a Bell Microproducts és impuls TV voltak.
A jövő évi KIOSK EUROPE EXPO 2011 és DIGITAL SIGNAGE EXPO 2011 kiállítást 2011 május 24 és 26-a között rendezik meg a németországi Essenben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >