Interaktív tükrök segítik a vásárlást Amerikában
A tengerentúli kereskedők évente 34,5 milliárd dollárt költenek technikai berendezésekre.
Az új technológiáknak köszönhetően a kereskedő és a vásárló több információhoz jut, ráadásul a kiválasztás-kiszolgálás is gördülékenyebbé válik. A Kurt Salmon Associates által kifejlesztett elektronikus tükör egy normál számítógép monitornál kétszer nagyobb és alkalmas arra, hogy a tükör előtt álló vásárló a kiválasztott ruhából kibocsájtott rádió jelek alapján a próbafülkéből kis sem mozdulva „próbáljon fel" az adott típusból más méretű vagy színű terméket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kína még ebben az évtizedben a világ legnagyobb gazdasága lehet
Kína jelenleg a világ második legnagyobb gazdasága, azonban a GDP-növekedések…
Tovább olvasom >Érezhető emelkedéssel kezdte az évet a GKI konjunktúraindexe
A GKI konjunktúraindexe januárban érezhetően emelkedett. A járvány kezdete óta…
Tovább olvasom >A Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457 vállalkozás kapott támogatást
Az Agrárminisztérium által életre hívott Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457…
Tovább olvasom >