Interaktív tükrök segítik a vásárlást Amerikában
A tengerentúli kereskedők évente 34,5 milliárd dollárt költenek technikai berendezésekre.
Az új technológiáknak köszönhetően a kereskedő és a vásárló több információhoz jut, ráadásul a kiválasztás-kiszolgálás is gördülékenyebbé válik. A Kurt Salmon Associates által kifejlesztett elektronikus tükör egy normál számítógép monitornál kétszer nagyobb és alkalmas arra, hogy a tükör előtt álló vásárló a kiválasztott ruhából kibocsájtott rádió jelek alapján a próbafülkéből kis sem mozdulva „próbáljon fel" az adott típusból más méretű vagy színű terméket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >