Interaktív tükrök segítik a vásárlást Amerikában
A tengerentúli kereskedők évente 34,5 milliárd dollárt költenek technikai berendezésekre.
Az új technológiáknak köszönhetően a kereskedő és a vásárló több információhoz jut, ráadásul a kiválasztás-kiszolgálás is gördülékenyebbé válik. A Kurt Salmon Associates által kifejlesztett elektronikus tükör egy normál számítógép monitornál kétszer nagyobb és alkalmas arra, hogy a tükör előtt álló vásárló a kiválasztott ruhából kibocsájtott rádió jelek alapján a próbafülkéből kis sem mozdulva „próbáljon fel" az adott típusból más méretű vagy színű terméket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >