Interaktív tükrök segítik a vásárlást Amerikában
A tengerentúli kereskedők évente 34,5 milliárd dollárt költenek technikai berendezésekre.
Az új technológiáknak köszönhetően a kereskedő és a vásárló több információhoz jut, ráadásul a kiválasztás-kiszolgálás is gördülékenyebbé válik. A Kurt Salmon Associates által kifejlesztett elektronikus tükör egy normál számítógép monitornál kétszer nagyobb és alkalmas arra, hogy a tükör előtt álló vásárló a kiválasztott ruhából kibocsájtott rádió jelek alapján a próbafülkéből kis sem mozdulva „próbáljon fel" az adott típusból más méretű vagy színű terméket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >