Interaktív tükrök segítik a vásárlást Amerikában
A tengerentúli kereskedők évente 34,5 milliárd dollárt költenek technikai berendezésekre.
Az új technológiáknak köszönhetően a kereskedő és a vásárló több információhoz jut, ráadásul a kiválasztás-kiszolgálás is gördülékenyebbé válik. A Kurt Salmon Associates által kifejlesztett elektronikus tükör egy normál számítógép monitornál kétszer nagyobb és alkalmas arra, hogy a tükör előtt álló vásárló a kiválasztott ruhából kibocsájtott rádió jelek alapján a próbafülkéből kis sem mozdulva „próbáljon fel" az adott típusból más méretű vagy színű terméket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2026: Ki hozza a csákányt és a lapátot a mesterséges intelligenciához?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így változik az egyéni vállalkozók élete január 1-től: 20 millió forintra emelkedik az alanyi adómentes keret, átalakul a SZOCHO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
