Interaktív szolgáltatások az élelmiszeriparban is
Olykor mindössze egy egészen egyszerű változtatás is elegendő lehet ahhoz, hogy a műalkotások egészen új megvilágításba kerüljenek.
A manhattan-i Smithsonian Design Múzeumban sikerült egészen egyedülálló interaktív szolgáltatások hozzáadásával új látásmódba helyezni a múzeumi élményt. A teljes múzeumi gyűjteményt, beleértve a kiállítási épület tervrajzait is, digitális formában adták át a látogatók részére. Mindenki kap egy túlméretezett digitális tollat, melynek segítségével a művészetkedvelők lehetőséget kapnak arra, hogy séta közben „összegyűjtsék” a számukra kiemelkedően érdekes műalkotásokat.
Hasonló példát szolgáltat a Tajvan fővárosában megrendezésre került EATAIPEI élelmiszer kiállítás is, amelyet különböző érzékszervek bevonásán keresztül népszerűsítették. Az érdeklődők egy különleges kulináris utazás részesei lehettek, mely során az egyes érzékszerveiken keresztül térképezhették fel Taipei látnivalóit.
A felvonultatott ételsorok pedig ügyesen szimbolizálták a főváros különböző részeit és mutatták be azokat számos aspektusból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >