Interaktív szolgáltatások az élelmiszeriparban is
Olykor mindössze egy egészen egyszerű változtatás is elegendő lehet ahhoz, hogy a műalkotások egészen új megvilágításba kerüljenek.
A manhattan-i Smithsonian Design Múzeumban sikerült egészen egyedülálló interaktív szolgáltatások hozzáadásával új látásmódba helyezni a múzeumi élményt. A teljes múzeumi gyűjteményt, beleértve a kiállítási épület tervrajzait is, digitális formában adták át a látogatók részére. Mindenki kap egy túlméretezett digitális tollat, melynek segítségével a művészetkedvelők lehetőséget kapnak arra, hogy séta közben „összegyűjtsék” a számukra kiemelkedően érdekes műalkotásokat.
Hasonló példát szolgáltat a Tajvan fővárosában megrendezésre került EATAIPEI élelmiszer kiállítás is, amelyet különböző érzékszervek bevonásán keresztül népszerűsítették. Az érdeklődők egy különleges kulináris utazás részesei lehettek, mely során az egyes érzékszerveiken keresztül térképezhették fel Taipei látnivalóit.
A felvonultatott ételsorok pedig ügyesen szimbolizálták a főváros különböző részeit és mutatták be azokat számos aspektusból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >