Interaktív szolgáltatások az élelmiszeriparban is
Olykor mindössze egy egészen egyszerű változtatás is elegendő lehet ahhoz, hogy a műalkotások egészen új megvilágításba kerüljenek.
A manhattan-i Smithsonian Design Múzeumban sikerült egészen egyedülálló interaktív szolgáltatások hozzáadásával új látásmódba helyezni a múzeumi élményt. A teljes múzeumi gyűjteményt, beleértve a kiállítási épület tervrajzait is, digitális formában adták át a látogatók részére. Mindenki kap egy túlméretezett digitális tollat, melynek segítségével a művészetkedvelők lehetőséget kapnak arra, hogy séta közben „összegyűjtsék” a számukra kiemelkedően érdekes műalkotásokat.
Hasonló példát szolgáltat a Tajvan fővárosában megrendezésre került EATAIPEI élelmiszer kiállítás is, amelyet különböző érzékszervek bevonásán keresztül népszerűsítették. Az érdeklődők egy különleges kulináris utazás részesei lehettek, mely során az egyes érzékszerveiken keresztül térképezhették fel Taipei látnivalóit.
A felvonultatott ételsorok pedig ügyesen szimbolizálták a főváros különböző részeit és mutatták be azokat számos aspektusból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >