Interaktív kalandjáték indul a pincefalvak népszerűsítésére
Interaktív kalandjátékkal igyekszik felhívni a figyelmet a hazai pincefalvakra, és bekapcsolni azokat a turisztikai vérkeringésbe a Magyarországi Pincefalvak Vidékfejlesztési Szövetsége.
A Kalandozások a magyarországi pincefalvakban című programhoz tíz pincefalu ötven borásza csatlakozott. Mint a Magyarországi Pincefalvak Vidékfejlesztési Szövetségének elnöke, a Tolna megyei Györköny polgármestere, Braun Zoltán az MTI-nek elmondta, a vállalkozó kedvűek május elsejétől bejárhatják a programhoz társult pincefalvakat, és kalandozásukat regisztrálva elhódíthatják a Pincefalvak királya, illetve királynője címet.
A pincelátogatások regisztrálására gyűjtőfüzet szolgál, amelyek közül az első, egyedi számozású, névre szóló darabokhoz licit útján lehet hozzájutni. Aki él a lehetőséggel, bekerülhet a száz kiválasztott közé, akik a Pincefalvak Kalandor Seregét alkotják.
A Kalandozások a magyarországi pincefalvakban program arra hivatott, hogy bemutassa, népszerűsítse a pincefalvakat és azok borászait, vendéglátóit. A sorozat a különálló pincelátogatásokat, borkóstolásokat fogja össze egyetlen interaktív kalandjátékká, amelynek szereplői a Fogadók és a Kalandorok. A Fogadók egyedi, saját magukat promotáló reklámkártyákkal rendelkeznek, a Kalandoroknak ezeket kell összegyűjteniük. Elegendő számú kártya birtoklását különböző rendfokozatok adományozásával honorálják.
„Azon dolgozunk, hogy a pincefalvakat bekapcsoljuk az ország turisztikai vérkeringésébe” – mondta el a kezdeményezésről Braun Zoltán, hozzátéve, hogy szövetségük elsődleges célja a pincefalvakban kialakult népi építészeti és kulturális örökségek megőrzése, védelme és bemutatása.
A Magyarországi Pincefalvak Vidékfejlesztési Szövetsége 2012-ben alakult meg györkönyi székhellyel. Jelenleg Bölcske, Császártöltés, Cserépfalu, Györköny, Hajós, Monor, Nemesnádudvar, Noszvaj, Ócsa, illetve Páty tartozik a szövetséghez. Egyelőre ezek a pincefalvak csatlakoztak a kalandjátékhoz is, amelyről www.pincefalvak.eu oldalon olvashatók részletek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >