Intenzív árcsökkenés a brit Tesco és Asda üzletekben
A kereskedelmi láncok az élelmiszerválság miatt megdrágult élelmiszerek árának csökkentésével akarják visszaszerezni vásárlóikat.Nagy-Britannia legnagyobb
kiskereskedelmi lánca ehét hétfőtől háromezer
termék árát csökkentette, jónéhányat
felére. Korábban ötezer termék árát
redukálta a hipermarketlánc. A konkurens Asda három
napon keresztül árul 50 pennyért tíz
alapvető élelmiszert (kenyér, a vaj és tojás)
A Times Online szerint ezek a lépések árháborút
indíthatnak el.
Egyre több brit vásárol
diszkontokban. Az elmúlt négy hét alatt a német
Aldi húsz százalékkal növelte forgalmát,
de nem panaszkodhat a Lidl és az angol érdekeltségű
Iceland sem. A diszkontüzletekben vásárlók
száma negyedével nőtt az elmúlt három
hónapban. Eközben a Marks & Spencer forgalma
csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >