Intenzív árcsökkenés a brit Tesco és Asda üzletekben
A kereskedelmi láncok az élelmiszerválság miatt megdrágult élelmiszerek árának csökkentésével akarják visszaszerezni vásárlóikat.Nagy-Britannia legnagyobb
kiskereskedelmi lánca ehét hétfőtől háromezer
termék árát csökkentette, jónéhányat
felére. Korábban ötezer termék árát
redukálta a hipermarketlánc. A konkurens Asda három
napon keresztül árul 50 pennyért tíz
alapvető élelmiszert (kenyér, a vaj és tojás)
A Times Online szerint ezek a lépések árháborút
indíthatnak el.
Egyre több brit vásárol
diszkontokban. Az elmúlt négy hét alatt a német
Aldi húsz százalékkal növelte forgalmát,
de nem panaszkodhat a Lidl és az angol érdekeltségű
Iceland sem. A diszkontüzletekben vásárlók
száma negyedével nőtt az elmúlt három
hónapban. Eközben a Marks & Spencer forgalma
csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >