Intenzív árcsökkenés a brit Tesco és Asda üzletekben
A kereskedelmi láncok az élelmiszerválság miatt megdrágult élelmiszerek árának csökkentésével akarják visszaszerezni vásárlóikat.Nagy-Britannia legnagyobb
kiskereskedelmi lánca ehét hétfőtől háromezer
termék árát csökkentette, jónéhányat
felére. Korábban ötezer termék árát
redukálta a hipermarketlánc. A konkurens Asda három
napon keresztül árul 50 pennyért tíz
alapvető élelmiszert (kenyér, a vaj és tojás)
A Times Online szerint ezek a lépések árháborút
indíthatnak el.
Egyre több brit vásárol
diszkontokban. Az elmúlt négy hét alatt a német
Aldi húsz százalékkal növelte forgalmát,
de nem panaszkodhat a Lidl és az angol érdekeltségű
Iceland sem. A diszkontüzletekben vásárlók
száma negyedével nőtt az elmúlt három
hónapban. Eközben a Marks & Spencer forgalma
csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >