Integrált kampány vezeti be az új Borsodi-terméket
A Borsodi Sörgyár legújabb innovációját, a Borsodi Super Dry sört egy integrált kampány keretében mutatja be a fogyasztóknak. A hazánkban egyedülálló sör különlegessége, hogy minden kortya tökéletes sörélményt biztosít azzal az újdonsággal kiegészítve, hogy nincs hosszan tartó, kesernyés utóíze. Az új termék egy prémium jelleget sugárzó, elegáns csomagolásban került a boltok polcaira. A májustól augusztusig futó bevezető kampány fő célkitűzése egyrészt, hogy a fogyasztók megismerjék és kipróbálják az új sörélményt, másrészt pedig a Borsodi innovatív márkaértékeit erősítse. A termékbevezetés erős TV és mozi kampányra épül, ehhez hangsúlyos social média aktivitás és kóstoltatás kapcsolódik. Az új terméket egy rendhagyó sajtótájékoztató vezette be, illetve jelentős eladáshelyi aktivitás is erősíti a szezon folyamán.
Az új Super Dry reklámfilm megvalósítója Ujj Mészáros Károly rendező, aki régi motoros a Borsodi márkán, hiszen már 2002-ben is készített reklámfilmet. A Super Dry film egy budapesti loft-lakásban készült, ahol egy házibuli éjszakai körülményeit teremtették meg a kreatív koncepció szerint. A szpotok a nagyobb és kisebb kereskedelmi csatornákon, illetve a Cinema City mozikban is látható.
A 30mp-es szpot mellett 5 mp-es szpot is készült, amely a Sport 1-en, illetve a Digisport-on látható nemcsak az élő focimeccsek szünetében, de a sportösszefoglalók után is, hogy az eredeti élményt újra át tudja élni minden érdeklődő.
Az új termék bemutatásának fontos pillére volt az immár 100 ezres rajongótáborral rendelkező Borsodi Facebook oldal. A termék bevezetése – a kampány kezdése előtt – egy nyereményjátékkal indult. Az applikáció különlegessége, hogy a rajongók együtt leplezhetik le a még ismeretlen új terméket, így nem csupán passzív befogadók, hanem aktív részesei is egy új termék bevezetésének. A „Segíts leleplezni az új Borsodit!” alkalmazás segítségével a rajongók egy-egy pixelt fedhettek fel az új termék képéből, illetve több pixel felfedésével a nyerési esélyük is nőtt. A nyeremény – stílszerűen – egy-egy tálca sör volt, két héten keresztül.
A termékbevezető sajtóesemény is a résztvevőkkel történő közös felfedezésre, illetve leleplezésre épült. A Gozsdu Manó Klubban összegyűlt újságírók és bloggerek egy része egy új ízesített sörre számított, a vaktesztben megkóstolt Borsodi Super Dry azonban elnyerte a résztvevők tetszését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >