Instore tv – a vevőbefolyásolás legerősebb eszköze
Az Egyesült Államokban 130 ezer üzletben több mint félmilliárd képernyő orientálja vásárlókat.
Az eladás helyi reklám legdinamikusabban fejlődő ága az USA-ban (évi 25 százalékos növekedéssel) az instore tv. A bevásárlóközpontokban, üzletekben, egyéb nyilvános helyeken működő készülékeken futó hirdetésekkel nemcsak a célzás pontosítható, de az üzenet hatékonysága is azonnal érzékelhető.
Egy most megjelent kutatás szerint az amerikai piacon első helyet birtokló ESPN naponta 4,3 vásárlót ér el az üzletekben, a CNN out of home üzletága 3,85 millió vásárlóval kommunikál minden nap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

