Instore tv – a vevőbefolyásolás legerősebb eszköze
Az Egyesült Államokban 130 ezer üzletben több mint félmilliárd képernyő orientálja vásárlókat.
Az eladás helyi reklám legdinamikusabban fejlődő ága az USA-ban (évi 25 százalékos növekedéssel) az instore tv. A bevásárlóközpontokban, üzletekben, egyéb nyilvános helyeken működő készülékeken futó hirdetésekkel nemcsak a célzás pontosítható, de az üzenet hatékonysága is azonnal érzékelhető.
Egy most megjelent kutatás szerint az amerikai piacon első helyet birtokló ESPN naponta 4,3 vásárlót ér el az üzletekben, a CNN out of home üzletága 3,85 millió vásárlóval kommunikál minden nap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a fogyasztóvédelem: jogi eljárás nélkül segít az AECRA
Egyre több fogyasztót érintő ügyben jár el sikerrel az Európai…
Tovább olvasom >