Instore tv – a vevőbefolyásolás legerősebb eszköze
Az Egyesült Államokban 130 ezer üzletben több mint félmilliárd képernyő orientálja vásárlókat.
Az eladás helyi reklám legdinamikusabban fejlődő ága az USA-ban (évi 25 százalékos növekedéssel) az instore tv. A bevásárlóközpontokban, üzletekben, egyéb nyilvános helyeken működő készülékeken futó hirdetésekkel nemcsak a célzás pontosítható, de az üzenet hatékonysága is azonnal érzékelhető.
Egy most megjelent kutatás szerint az amerikai piacon első helyet birtokló ESPN naponta 4,3 vásárlót ér el az üzletekben, a CNN out of home üzletága 3,85 millió vásárlóval kommunikál minden nap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >