Instagram hotel nyílt Ausztráliában
Instagram tematikájú hotelt nyitottak Sydney-ben – adta hírül a socialtimes.hu, ahol, szerintük, ember legyen a talpán, aki megállja, hogy ne fotózzon.
A 1888 Hotel első ránézésre egy mai kor kívánalmainak megfelelő butikhotelnek tűnik, de valójában az egész marketinget a social media, különösen az Instagram rajongóira építették. A hely nem egyszerűen csak fotóért kiáltó, vizuálisan is ingerlő fogásokat tálal fel, vagy pazar hátteret nyújt a selfiekhez, de megkülönböztetett figyelemmel kezeli a legalább tízezer követővel rendelkező felhasználókat, akik egy éjszaka erejéig a ház vendégei.
Már a névválasztás is utal arra, hogy kimondottan a mobilfotósoknak kedveznének, hiszen a Kodak 1888-ban adta ki az első rollfilmes fényképezőgépeit. „Az utazás és a fotózás már egy jóideje kéz a kézben jár, de a social media és az Instagram térhódítása miatt az élmények megosztása mégnagyobb szerepet játszik. Az emberek nem egyszerűen csak látni akarják a szép tereket, hanem le is fotózzák és meg is osztják őket.” – Indokolja Paul Fischman 8Hotels szállodalánc vezérigazgatója a meglepő téma- és névválasztást.
Érdemes egy pillantást vetni a #1888hotel hashtag alatt megtalálható Instagram fotókra, valóban meggyőzőek, mindenesetre meglepődtünk, hogy az ablakok nem kaptak Instagram filtert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >