Inspiráló nonverbális alkotók a Coca-Cola új kampányában
A Coca-Cola Zéró #ZéróSzöveg kampánya keretében inspiráló nonverbális alkotókat kért fel arra, fejezzék ki szavak nélkül, izgalmas videókban az üdítőital leírhatatlan ízét. A rövidfilmek a résztvevők közösségi oldalain láthatóak.
A #ZéróSzöveg kampányban többek között Palkovics Zóra, Keller Adél, Bogcatubca, Kocsis Paulina, Viszkok Fruzsi, Timella és Csigér Alex készít és oszt meg egyedi tartalmat, mindannyian kreatívan, a saját stílusukban, szavak nélkül igyekeznek kifejezni a Coca-Cola Zéró Cukor leírhatatlan ízét.
A kampány célja, hogy izgalmas kihívást és inspirációt kínáljon a Z-generációnak, akik számára a közösségi médiatartalmak adják a legfontosabb szórakoztató tartalmat. Szavak nélkül, közösségimédia-platformjaikon keresztül értelmezhetik az üdítőital ízét egy dinamikus digitális matrica- és GIF-kollekció segítségével, de a márka rajongói a SZIN fesztiválon akár Miloval és Joer Juniorral is találkozhatnak.
A fogyasztók meg is kóstolhatják a Coca-Cola Zéró Cukor üdítőitalt: ingyenes termékmintát kaphatnak. A kóstoltatásban résztvevő helyszínek listáját itt lehet megtekinteni: https://www.coca-cola.hu/zero-szoveg/zero-kostoltatas
Vida Annamária, a márka magyarországi brand menedzsere így fogalmazott:
“Izgatottan vártuk, hogy elinduljon a Coca-Cola Zéró Cukor nagyszerű ízét ünneplő #ZéróSzöveg kampányunk. Országszerte ismert és követett influencereink vizuális műalkotásaikkal keltik életre a Coca-Cola Zéró ízét, reméljük, ez a márka rajongóit is arra ösztönzi majd, hogy maguk is elkészítsék egyedi, különleges értelmezésüket.”
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >