Innovatív vendéglátóhelyeket keres a Felelős Gasztrohős Alapítvány és a NetPincér
A Felelős Gasztrohős Alapítvány és a NetPincér ‘Gasztrohős és NetPincér Díj 2021 – Felelősen a krízishelyzetben’ néven indít versenyt a krízishelyzettel felelős megoldások bevezetésével megbirkózó vendéglátóhelyeknek. A jelentkezők a szakmai zsűri és közönség elismeréséért, valamint 800 000 Ft értékű “zöldítő” ajándékcsomagért szállhatnak versenybe.
A nehéz helyzetben is akadnak hősök – hiszi a Felelős Gasztrohős Alapítvány. A vírushelyzet alatt a megnövekedett hulladékmennyiség, elbocsátások és bizonytalanság jellemzi a vendéglátó szektort. Azonban mint mindig, most is vannak, akik a nehéz helyzetből is a legjobbat, a bolygónk, a társadalom számára is hasznosat próbálják kihozni, őket keresi a Felelős Gasztrohős Alapítvány a NetPincérrel karöltve legújabb kezdeményezésükben.
“A Díjjal azokat a vendéglátóhelyeket szeretnénk jutalmazni, akik az elmúlt egy év kihívásokkal teli időszakára környezetvédelmi és szociális szempontból is felelős, példamutató és kreatív megoldásokkal reagáltak. Szeretnénk segíteni a nehéz helyzetben lévő vendéglátó-szektort és megmutatni, kiemelni a jó példákat.” – mondta el Varga Judit, az Alapítvány igazgatója, a zsűri elnöke.
A díj mellé állt névadó partnerként az ország egyik nagy étel házhozszállító vállalkozása, a NetPincér is, hiszen a cég számára is fontosak a verseny által képviselt értékek, a vendéglátóhelyek segítése. “A NetPincérnél évek óta igyekszünk egyre többet tenni a társadalmi felelősségvállalás terén. Ennek részeként több környezetvédelemmel kapcsolatos alapítványt is támogatunk és gondoskodunk arról is, hogy a teljes tevékenységünk karbonsemleges legyen. Innen továbblépve szeretnénk partnereinknek is iránymutatást és támogatást nyújtani, hogy ahogy 21 éve mindig, ezen a területen és a mostani nehéz időkben is segítségükre legyünk. A Gasztrohőssel közösen bízunk benne, hogy egyre több vendéglátóhely fog még környezettudatosabb működésre átállni.” – mondta el Blaumann Debóra, a NetPincér marketing vezetője.
A Gasztrohős és NetPincér Díj 2021 – Felelősen a krízishelyzetben díjra február 8. és február 21. között várják a vendéglátóhelyek jelentkezését. Az elbírálás szempontjai között a környezetvédelem, az innováció és a társadalmi felelősségvállalás is szerepel, és a nevezőknek lehetőségük van arra, hogy megindokolják, miért ők érdemlik az elismerést. A jelentkezők közül, a szakmai zsűri választja ki a tíz legjobb versenyzőt – akik a közönség díjért versenyezhetnek- , valamint a szakmai díjazottat. A bírák között a vendéglátásban ismert és elismert személyek kapnak helyet; Blaumann Debóra, a NetPincér marketing igazgatója, Varga Judit, a Felelős Gasztrohős Alapítvány igazgatója, Hering András, a NoSalty főszerkesztője, Losits Gábor, a Piqniq Budapest társalapítója, marketing szakember valamint Steiner Kristóf, környezetvédelmi aktivista, több sikeres szakácskönyv szerzője.
A díjazottak a szakmai elismerés mellett értékes ajándékcsomagot nyerhetnek, többek között a Cupler, a CleanEco és a RAKUN Dobozközösség környezetbarát termékeivel.
A szervezők a vendéglátóhelyeket szavazatukkal támogatókra is gondolnak, a közönségszavazás résztvevői GreenGo ajándékutalványt, Felelős Gasztrohős Zöldülő Naptárat, valamint Vida Katalin: Idei, hazai, zöld című szakácskönyvét zsebelhetik be.
A vendéglátóhelyek jelentkezési időszaka február 8-án, hétfőn, a közönségszavazás pedig március 1-én indul. További információért érdemes követni a Díj Facebook eseményét, valamint ellátogatni a Gasztrohős és Netpincér Díj oldalára.
Kapcsolódó cikkeink
A Felelős Gasztrohős Alapítvány és a WWF Magyarország közös kampányt indít
A Felelős Gasztrohős Alapítvány és a WWF Magyarország közös kampányban…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Jövő a jelenben
A novemberben már harmadik alkalommal megrendezett Plant-Powered Perspectives üzleti konferenciának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >