Innovatív papírcsomagolás a Lidlben és a Kauflandban
A Lidl és a Kaufland innovatív, növényi alapú papírcsomagolást dobott piacra a gyümölcsök és zöldségek számára. A két kiskereskedő sikeres tesztidőszakot követően élesítette az innovációt.
A Schwarz Group környezeti részlege, a PreZero új, fenntartható rostot és papírcsomagolást fejlesztett ki az OutNature-rel együttműködésben.
A kezdeményezés része annak a programnak, amely során a Kaufland és a Lidl a jövő csomagolását valósítja meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Nullára csökkentené kibocsátását a Kaufland 2050-re
A Schwarz Csoporthoz tartozó Kaufland 2050-re nettó zéró kibocsátást céloz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >