Innovatív papírcsomagolás a Lidlben és a Kauflandban
A Lidl és a Kaufland innovatív, növényi alapú papírcsomagolást dobott piacra a gyümölcsök és zöldségek számára. A két kiskereskedő sikeres tesztidőszakot követően élesítette az innovációt.
A Schwarz Group környezeti részlege, a PreZero új, fenntartható rostot és papírcsomagolást fejlesztett ki az OutNature-rel együttműködésben.
A kezdeményezés része annak a programnak, amely során a Kaufland és a Lidl a jövő csomagolását valósítja meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >