Innovatív papírcsomagolás a Lidlben és a Kauflandban
A Lidl és a Kaufland innovatív, növényi alapú papírcsomagolást dobott piacra a gyümölcsök és zöldségek számára. A két kiskereskedő sikeres tesztidőszakot követően élesítette az innovációt.

Növényi alapú papírdoboz műanyag helyett
A Schwarz Group környezeti részlege, a PreZero új, fenntartható rostot és papírcsomagolást fejlesztett ki az OutNature-rel együttműködésben.
A kezdeményezés része annak a programnak, amely során a Kaufland és a Lidl a jövő csomagolását valósítja meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >