Innovatív fejlesztések a dm-nél
A dm az elmúlt gazdasági évben megújította applikációját, folytatta üzleteinek felújítását, átalakítását, egyedi termékinnovációkkal lepte meg vásárlóit, továbbá egy új társadalmi felelősségvállalási programmal civil szervezeteket támogatott helyi kezdeményezések megvalósításában.

Józsa Mariann
beszerzési és marketing cégvezető
dm
– Innovatív fejlesztések jellemezték a dm elmúlt gazdasági évét marketing szempontból, ugyanis megújítottuk applikációnkat, így a törzsvásárlói kedvezmények egyetlen érintéssel váltak elérhetővé. Fontos megemlíteni még a tavalyi évről, hogy anyavállalatunk 40. születésnapját ünnepelte, a jubileum alkalmával valamennyi dm-ország megkereste azokat a projekteket, amelyek helyben teszik jobbá a világot. Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás programunk keretében 10 hazai projektet támogattunk– mondta el Józsa Mariann a dm beszerzési és marketing cégvezetője.
– A vásárlók részéről a dm termékei iránt tapasztalható, folyamatosan növekvő kereslet lehetőséget ad számunkra arra, hogy ajánlatainkba és árainkba, a bolthálózatunk fejlesztésébe, továbbá törzsvásárlói programunkba, kommunikációnkba és nem utolsósorban dolgozóink képzésébe invesztáljunk. Márkánk legmarkánsabb jegyei – a Mindig megéri tartósár-koncepció, a drogéria szépség és egészség terén mutatott szortimentkompetenciája – biztosítják, hogy a dm a vásárlók számára egyet jelentsen a nagybetűs drogériával, amelyben maximálisan megbíznak, ahova szívesen visszatérnek, és ahol jól érzik magukat vásárlás közben.
A dm-nél termékújdonságokból sem volt hiány az elmúlt időszakban. Vásárlóinknak folyamatosan friss impulzusokkal, újdonságokkal készülünk, 2017 tavaszán debütált a trend IT UP sminkmárkánk, ezzel 26-ra emelkedett a dm saját márkás termékeinek száma az üzleteinkben. Tavasszal érkezett a polcokra az aktívszén-tartalmú Balea termékcsalád, amit már a bevezetést megelőzően nagy érdeklődés övezett a vásárlók körében. Büszkék vagyunk rá, hogy saját márkás termékcsaládunk, a dmBio bioélelmiszer kategóriában 2016-ban és 2017-ben is elnyerte az Év terméke díjat. Vállalatunkat munkáltatóként is elismerték ebben az időszakban, idén harmadszorra nyertük el a Legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. Vállalatunk életében jelentős lépés, hogy Olaszországban folyamatban van a dm piacra lépésének előkészítése, 2017 végén ott is megnyitja a dm az első üzleteit.//
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olcsó, de jó is? Sokan esnek ebbe a hibába használtautó-vásárláskor
Az újautó árak folyamatos növekedése miatt ma egy vadonatúj gépkocsi…
Tovább olvasom >Plusz egy hónap fizetett szabadságot vezet be a Yettel
Magyarországon egyedülálló programot vezet be a telekommunikációs vállalat és az…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >