Innovatív fejlesztések a dm-nél
A dm az elmúlt gazdasági évben megújította applikációját, folytatta üzleteinek felújítását, átalakítását, egyedi termékinnovációkkal lepte meg vásárlóit, továbbá egy új társadalmi felelősségvállalási programmal civil szervezeteket támogatott helyi kezdeményezések megvalósításában.
– Innovatív fejlesztések jellemezték a dm elmúlt gazdasági évét marketing szempontból, ugyanis megújítottuk applikációnkat, így a törzsvásárlói kedvezmények egyetlen érintéssel váltak elérhetővé. Fontos megemlíteni még a tavalyi évről, hogy anyavállalatunk 40. születésnapját ünnepelte, a jubileum alkalmával valamennyi dm-ország megkereste azokat a projekteket, amelyek helyben teszik jobbá a világot. Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás programunk keretében 10 hazai projektet támogattunk– mondta el Józsa Mariann a dm beszerzési és marketing cégvezetője.
– A vásárlók részéről a dm termékei iránt tapasztalható, folyamatosan növekvő kereslet lehetőséget ad számunkra arra, hogy ajánlatainkba és árainkba, a bolthálózatunk fejlesztésébe, továbbá törzsvásárlói programunkba, kommunikációnkba és nem utolsósorban dolgozóink képzésébe invesztáljunk. Márkánk legmarkánsabb jegyei – a Mindig megéri tartósár-koncepció, a drogéria szépség és egészség terén mutatott szortimentkompetenciája – biztosítják, hogy a dm a vásárlók számára egyet jelentsen a nagybetűs drogériával, amelyben maximálisan megbíznak, ahova szívesen visszatérnek, és ahol jól érzik magukat vásárlás közben.
A dm-nél termékújdonságokból sem volt hiány az elmúlt időszakban. Vásárlóinknak folyamatosan friss impulzusokkal, újdonságokkal készülünk, 2017 tavaszán debütált a trend IT UP sminkmárkánk, ezzel 26-ra emelkedett a dm saját márkás termékeinek száma az üzleteinkben. Tavasszal érkezett a polcokra az aktívszén-tartalmú Balea termékcsalád, amit már a bevezetést megelőzően nagy érdeklődés övezett a vásárlók körében. Büszkék vagyunk rá, hogy saját márkás termékcsaládunk, a dmBio bioélelmiszer kategóriában 2016-ban és 2017-ben is elnyerte az Év terméke díjat. Vállalatunkat munkáltatóként is elismerték ebben az időszakban, idén harmadszorra nyertük el a Legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. Vállalatunk életében jelentős lépés, hogy Olaszországban folyamatban van a dm piacra lépésének előkészítése, 2017 végén ott is megnyitja a dm az első üzleteit.//
Kapcsolódó cikkeink
Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >