Innovatív fejlesztések a dm-nél
A dm az elmúlt gazdasági évben megújította applikációját, folytatta üzleteinek felújítását, átalakítását, egyedi termékinnovációkkal lepte meg vásárlóit, továbbá egy új társadalmi felelősségvállalási programmal civil szervezeteket támogatott helyi kezdeményezések megvalósításában.
– Innovatív fejlesztések jellemezték a dm elmúlt gazdasági évét marketing szempontból, ugyanis megújítottuk applikációnkat, így a törzsvásárlói kedvezmények egyetlen érintéssel váltak elérhetővé. Fontos megemlíteni még a tavalyi évről, hogy anyavállalatunk 40. születésnapját ünnepelte, a jubileum alkalmával valamennyi dm-ország megkereste azokat a projekteket, amelyek helyben teszik jobbá a világot. Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás programunk keretében 10 hazai projektet támogattunk– mondta el Józsa Mariann a dm beszerzési és marketing cégvezetője.
– A vásárlók részéről a dm termékei iránt tapasztalható, folyamatosan növekvő kereslet lehetőséget ad számunkra arra, hogy ajánlatainkba és árainkba, a bolthálózatunk fejlesztésébe, továbbá törzsvásárlói programunkba, kommunikációnkba és nem utolsósorban dolgozóink képzésébe invesztáljunk. Márkánk legmarkánsabb jegyei – a Mindig megéri tartósár-koncepció, a drogéria szépség és egészség terén mutatott szortimentkompetenciája – biztosítják, hogy a dm a vásárlók számára egyet jelentsen a nagybetűs drogériával, amelyben maximálisan megbíznak, ahova szívesen visszatérnek, és ahol jól érzik magukat vásárlás közben.
A dm-nél termékújdonságokból sem volt hiány az elmúlt időszakban. Vásárlóinknak folyamatosan friss impulzusokkal, újdonságokkal készülünk, 2017 tavaszán debütált a trend IT UP sminkmárkánk, ezzel 26-ra emelkedett a dm saját márkás termékeinek száma az üzleteinkben. Tavasszal érkezett a polcokra az aktívszén-tartalmú Balea termékcsalád, amit már a bevezetést megelőzően nagy érdeklődés övezett a vásárlók körében. Büszkék vagyunk rá, hogy saját márkás termékcsaládunk, a dmBio bioélelmiszer kategóriában 2016-ban és 2017-ben is elnyerte az Év terméke díjat. Vállalatunkat munkáltatóként is elismerték ebben az időszakban, idén harmadszorra nyertük el a Legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. Vállalatunk életében jelentős lépés, hogy Olaszországban folyamatban van a dm piacra lépésének előkészítése, 2017 végén ott is megnyitja a dm az első üzleteit.//
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Megnyílt a REWE első 100%-ban növényi alapú élelmiszerüzlete Berlinben
Megnyílt a német REWE első tisztán növényi alapú szupermarketje Berlinben,…
Tovább olvasom >Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >