Innovatív csomagolás az Alditól
Új, innovatív élelmiszercsomagolással próbálkozik az Aldi Italia. A projekt a Carton Packkal és a Plastic Bankkal kooperációban zajlik.
A kezdeményezés célja, hogy segítse a kiskereskedőt a fenntartható csomagolási megoldásokra fókuszálni saját márkás termékei esetében.
Az első élelmiszerek, amelyeken kipróbálták az új csomagolást, a málna és az áfonya. A Social Plastic nevű csomagolóanyagot a Carton Pack gyártja, amely egy olasz, gyümölcsök és zöldségek csomagolására szakosodott cég.
A Social Plastic teljes egészében olyan műanyaghulladékból készül, amely egyébként minden bizonnyal az óceánban végezné.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >