Innovációt és fenntarthatóságot ötvöznek a ProNature termékek

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 01. 12:08

A Henkel ProNature szortimentje immár nyolc, Clin, Bref, Pur és Somat márkaterméket tartalmaz. A termékcsalád – összehasonlítva a standard Henkel termékválasztékkal – több fenntartható összetevő felhasználásával készül. Ezenkívül a termékek műanyag csomagolása (a kupakot kivéve) újrahasznosított műanyagból készül és Social Plastic®-ot tartalmaz. A Somat ProNature doboza, valamint Bref ProNature WC-frissítők hátlapja 100%-ban újrahasznosított papírból előállított. Ez csupán néhány oka annak, hogy a ProNature termékek az „Ecolabel” címkét is magunkon viselik (kivéve a Bref ProNature WC-frissítőket).

Henkel ProNature termékek

– A fenntarthatóság nélkülözhetetlen része tevékenységünknek, és a fő fenntarthatósági trendek kulcsfontosságú részét képezik innovációs stratégiánknak. A ProNature koncepció értékes szerepet játszik abban, hogy a Henkel elérje ambiciózus fenntarthatósági céljait. Sőt, a ProNature termékek újabb lépést jelentenek a 2025-ös csomagolási stratégiánk és céljaink megvalósítása érdekében – hangsúlyozza Lukáš Hájek, a Henkel Magyarország Laundry & Home Care üzletág igazgatója. //

Kapcsolódó cikkeink