Innovációt és fenntarthatóságot ötvöznek a ProNature termékek
A Henkel ProNature szortimentje immár nyolc, Clin, Bref, Pur és Somat márkaterméket tartalmaz. A termékcsalád – összehasonlítva a standard Henkel termékválasztékkal – több fenntartható összetevő felhasználásával készül. Ezenkívül a termékek műanyag csomagolása (a kupakot kivéve) újrahasznosított műanyagból készül és Social Plastic®-ot tartalmaz. A Somat ProNature doboza, valamint Bref ProNature WC-frissítők hátlapja 100%-ban újrahasznosított papírból előállított. Ez csupán néhány oka annak, hogy a ProNature termékek az „Ecolabel” címkét is magunkon viselik (kivéve a Bref ProNature WC-frissítőket).
– A fenntarthatóság nélkülözhetetlen része tevékenységünknek, és a fő fenntarthatósági trendek kulcsfontosságú részét képezik innovációs stratégiánknak. A ProNature koncepció értékes szerepet játszik abban, hogy a Henkel elérje ambiciózus fenntarthatósági céljait. Sőt, a ProNature termékek újabb lépést jelentenek a 2025-ös csomagolási stratégiánk és céljaink megvalósítása érdekében – hangsúlyozza Lukáš Hájek, a Henkel Magyarország Laundry & Home Care üzletág igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Uralja a zöld ipari ingatlanok piacát a HelloParks
A társaság összes csarnoka – Magyarországon egyedülálló módon – már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >