Innovációs programmal segíti az ígéretes márkák piacra jutását a Waitrose
BrandsNew néven indít új innovációs programot a brit Waitrose, amellyel a vállalat célja, hogy támogassa az új FMCG márkákat a piacra lépésben.
Az Egyesült Királyság vezető kiskereskedelmi láncai közé tartozó Waitrose a RangeMe beszerzési platformot, valamint a YF (korábban Young Foodies) nevű innovációs tanácsadó céget is bevonja a programba. Az együttműködés a márkák a szupermarketek ellátási láncába való belépésre való felkészítésére irányul – számolt be az ESM.
Charlotte Di Cello, a Waitrose kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat már évek óta figyeli és támogatja az új, ígéretes márkákat, amelyek mára a háztartásokban ismerősen csengő nevekké váltak. A „BrandsNew” program ezt a hagyományt hivatott továbbvinni annak érdekében, hogy a kereskedő még több izgalmas és exkluzív márkát vonzhasson polcaira és online felületeire.
Az első évben a Waitrose több mint 2 millió fontot invesztál a programba, és segíti a sikeres márkákat eligazodni a szupermarketek „bonyolult világában”. A részt vevő márkák biztos helyet kapnak az üzletekben és online, valamint lehetőségük nyílik a Waitrose üzleti partnereivel együttműködni. Emellett marketing támogatást is kapnak bolti kóstoltatás, online mintaküldés és a Waitrose által szervezett olyan eseményeken való részvétel formájában, mint a Waitrose Food and Drinks Festival.
A program jelenleg a RangeMe weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >