Innovációs programmal segíti az ígéretes márkák piacra jutását a Waitrose
BrandsNew néven indít új innovációs programot a brit Waitrose, amellyel a vállalat célja, hogy támogassa az új FMCG márkákat a piacra lépésben.
Az Egyesült Királyság vezető kiskereskedelmi láncai közé tartozó Waitrose a RangeMe beszerzési platformot, valamint a YF (korábban Young Foodies) nevű innovációs tanácsadó céget is bevonja a programba. Az együttműködés a márkák a szupermarketek ellátási láncába való belépésre való felkészítésére irányul – számolt be az ESM.
Charlotte Di Cello, a Waitrose kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat már évek óta figyeli és támogatja az új, ígéretes márkákat, amelyek mára a háztartásokban ismerősen csengő nevekké váltak. A „BrandsNew” program ezt a hagyományt hivatott továbbvinni annak érdekében, hogy a kereskedő még több izgalmas és exkluzív márkát vonzhasson polcaira és online felületeire.
Az első évben a Waitrose több mint 2 millió fontot invesztál a programba, és segíti a sikeres márkákat eligazodni a szupermarketek „bonyolult világában”. A részt vevő márkák biztos helyet kapnak az üzletekben és online, valamint lehetőségük nyílik a Waitrose üzleti partnereivel együttműködni. Emellett marketing támogatást is kapnak bolti kóstoltatás, online mintaküldés és a Waitrose által szervezett olyan eseményeken való részvétel formájában, mint a Waitrose Food and Drinks Festival.
A program jelenleg a RangeMe weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése…
Tovább olvasom >Több mint 2000 adag karácsonyi ebédet adományoz rászorulóknak a brit Aldi az ünnepi szezonban
Az idei ünnepi szezonban több mint 2000 karácsonyi ebédet adományoz…
Tovább olvasom >150-nél is több kényelmi üzlet nyitását tervezi a brit Tesco az elkövetkező 3 évben
Az elkövetkező három évben több mint 150 új Tesco Express…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A harmadik negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,7százalékkal mérséklődött az előző év azonos időszakihoz képest
Magyarország bruttó hazai termékének (GDP) volumene 2024 harmadik negyedévében a…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Lakásfelújítás: új lehetőség a SZÉP-kártyával
A kormány döntése értelmében 2025-től a SZÉP-kártyán rendelkezésre álló összeg…
Tovább olvasom >