Innovációs programmal segíti az ígéretes márkák piacra jutását a Waitrose
BrandsNew néven indít új innovációs programot a brit Waitrose, amellyel a vállalat célja, hogy támogassa az új FMCG márkákat a piacra lépésben.
Az Egyesült Királyság vezető kiskereskedelmi láncai közé tartozó Waitrose a RangeMe beszerzési platformot, valamint a YF (korábban Young Foodies) nevű innovációs tanácsadó céget is bevonja a programba. Az együttműködés a márkák a szupermarketek ellátási láncába való belépésre való felkészítésére irányul – számolt be az ESM.
Charlotte Di Cello, a Waitrose kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat már évek óta figyeli és támogatja az új, ígéretes márkákat, amelyek mára a háztartásokban ismerősen csengő nevekké váltak. A „BrandsNew” program ezt a hagyományt hivatott továbbvinni annak érdekében, hogy a kereskedő még több izgalmas és exkluzív márkát vonzhasson polcaira és online felületeire.
Az első évben a Waitrose több mint 2 millió fontot invesztál a programba, és segíti a sikeres márkákat eligazodni a szupermarketek „bonyolult világában”. A részt vevő márkák biztos helyet kapnak az üzletekben és online, valamint lehetőségük nyílik a Waitrose üzleti partnereivel együttműködni. Emellett marketing támogatást is kapnak bolti kóstoltatás, online mintaküldés és a Waitrose által szervezett olyan eseményeken való részvétel formájában, mint a Waitrose Food and Drinks Festival.
A program jelenleg a RangeMe weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >