Innovációs programmal segíti az ígéretes márkák piacra jutását a Waitrose
BrandsNew néven indít új innovációs programot a brit Waitrose, amellyel a vállalat célja, hogy támogassa az új FMCG márkákat a piacra lépésben.
Az Egyesült Királyság vezető kiskereskedelmi láncai közé tartozó Waitrose a RangeMe beszerzési platformot, valamint a YF (korábban Young Foodies) nevű innovációs tanácsadó céget is bevonja a programba. Az együttműködés a márkák a szupermarketek ellátási láncába való belépésre való felkészítésére irányul – számolt be az ESM.
Charlotte Di Cello, a Waitrose kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat már évek óta figyeli és támogatja az új, ígéretes márkákat, amelyek mára a háztartásokban ismerősen csengő nevekké váltak. A „BrandsNew” program ezt a hagyományt hivatott továbbvinni annak érdekében, hogy a kereskedő még több izgalmas és exkluzív márkát vonzhasson polcaira és online felületeire.
Az első évben a Waitrose több mint 2 millió fontot invesztál a programba, és segíti a sikeres márkákat eligazodni a szupermarketek „bonyolult világában”. A részt vevő márkák biztos helyet kapnak az üzletekben és online, valamint lehetőségük nyílik a Waitrose üzleti partnereivel együttműködni. Emellett marketing támogatást is kapnak bolti kóstoltatás, online mintaküldés és a Waitrose által szervezett olyan eseményeken való részvétel formájában, mint a Waitrose Food and Drinks Festival.
A program jelenleg a RangeMe weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >