Innovációs programmal segíti az ígéretes márkák piacra jutását a Waitrose
BrandsNew néven indít új innovációs programot a brit Waitrose, amellyel a vállalat célja, hogy támogassa az új FMCG márkákat a piacra lépésben.
Az Egyesült Királyság vezető kiskereskedelmi láncai közé tartozó Waitrose a RangeMe beszerzési platformot, valamint a YF (korábban Young Foodies) nevű innovációs tanácsadó céget is bevonja a programba. Az együttműködés a márkák a szupermarketek ellátási láncába való belépésre való felkészítésére irányul – számolt be az ESM.
Charlotte Di Cello, a Waitrose kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat már évek óta figyeli és támogatja az új, ígéretes márkákat, amelyek mára a háztartásokban ismerősen csengő nevekké váltak. A „BrandsNew” program ezt a hagyományt hivatott továbbvinni annak érdekében, hogy a kereskedő még több izgalmas és exkluzív márkát vonzhasson polcaira és online felületeire.
Az első évben a Waitrose több mint 2 millió fontot invesztál a programba, és segíti a sikeres márkákat eligazodni a szupermarketek „bonyolult világában”. A részt vevő márkák biztos helyet kapnak az üzletekben és online, valamint lehetőségük nyílik a Waitrose üzleti partnereivel együttműködni. Emellett marketing támogatást is kapnak bolti kóstoltatás, online mintaküldés és a Waitrose által szervezett olyan eseményeken való részvétel formájában, mint a Waitrose Food and Drinks Festival.
A program jelenleg a RangeMe weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
70 ezer fogápolási csomagot adományoz az Asda és a Colgate brit iskoláknak
Az Asda és a Colgate új kezdeményezése keretében több mint…
Tovább olvasom >Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a…
Tovább olvasom >Vákuumcsomagolással csökkenti a műanyagfelhasználást a Sainsbury’s
Az Egyesült Királyságban elsőként váltja le hagyományos műanyag tálcás csomagolását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >Rekordmagasságba emelkedett a vaj ára Európában: kihívások előtt a pékségek és cukrászdák
Európában történelmi rekordot döntött a vaj ára, ami komoly kihívások…
Tovább olvasom >