Innovációs hubot indít az M&S Food januártól
Az M&S Food januárban tervezi elindítani innovációs hubját. A fókusz a robbanásszerű innováción és piacvezető termékek megalkotásán lesz.

Fókuszban az innováció
A kezdeményezés része az M&S innovatív termékfejlesztő stratégiájának, amellyel a szektort érintő legnagyobb kihívásokra kíván reagálni.
A hub csapata a brand piacvezető innovációira épít majd. A hub abban is segíti az M&S-t, hogy fejlessze fenntartható megoldásait, többek között a növényi alapú élelmiszereket, és a műanyagcsomagolás mennyiségének csökkentését.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >