Innovációs fórum az Univernél
Az elkövetkező EU költségvetési időszak egyik fő jelszava és irányvonala az innováció. A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ennek szellemében tartotta idei első szakmai rendezvényét Kecskeméten, az Univer Product Zrt. új konferenciatermében.
A félnapos eseményen a védjegyhasználók két előadás keretében (a Glósz és Társa Pénzügyi és Innovációs Tanácsadó Iroda, valamint az ESRI Magyarország prezentálásában) kaptak tájékoztatást a hatékony vállalati innováció megvalósításáról és gyakorlati megoldásokról.
A nap zárásaként sor került az Univer Product Zrt. gyártóüzemének, ezen belül is az Univer ketchupgyártásának a megtekintésére.
Kapcsolódó cikkeink
Rapid Randival erősített az igazit kereső kampány
Sokat ígérő új formában tartotta meg szokásos évindító marketingfórumát a…
Tovább olvasom >Hell: újabb piacokat hódít a magyar tejjel készülő Energy Coffee
A Szikszón termelő Hell Energy Magyarország Kft. tavalyi legnagyobb dobása a…
Tovább olvasom >“A hazai az igazi” szlogennel indította idei kampánysorozatát a Magyar Termék Nonprofit Kft.
“A hazai az igazi” szlogennel indította idei kampánysorozatát a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nőtt a Coop forgalma tavaly
A Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly 3 százalékos emelkedéssel 674…
Tovább olvasom >A gyereknap miatt 30 százalékkal megnő a játékok forgalma egy kutatás szerint
A gyereknap miatt május utolsó két hetében nagyjából 30 százalékos…
Tovább olvasom >Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >