Innovációs fórum az Univernél
Az elkövetkező EU költségvetési időszak egyik fő jelszava és irányvonala az innováció. A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ennek szellemében tartotta idei első szakmai rendezvényét Kecskeméten, az Univer Product Zrt. új konferenciatermében.
A félnapos eseményen a védjegyhasználók két előadás keretében (a Glósz és Társa Pénzügyi és Innovációs Tanácsadó Iroda, valamint az ESRI Magyarország prezentálásában) kaptak tájékoztatást a hatékony vállalati innováció megvalósításáról és gyakorlati megoldásokról.
A nap zárásaként sor került az Univer Product Zrt. gyártóüzemének, ezen belül is az Univer ketchupgyártásának a megtekintésére.
Kapcsolódó cikkeink
Show és paprika
Capsicum Club néven nyitott gasztronómiai és közösségi helyszínt az Univer…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >