Innovációs fórum az Univernél
Az elkövetkező EU költségvetési időszak egyik fő jelszava és irányvonala az innováció. A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ennek szellemében tartotta idei első szakmai rendezvényét Kecskeméten, az Univer Product Zrt. új konferenciatermében.
A félnapos eseményen a védjegyhasználók két előadás keretében (a Glósz és Társa Pénzügyi és Innovációs Tanácsadó Iroda, valamint az ESRI Magyarország prezentálásában) kaptak tájékoztatást a hatékony vállalati innováció megvalósításáról és gyakorlati megoldásokról.
A nap zárásaként sor került az Univer Product Zrt. gyártóüzemének, ezen belül is az Univer ketchupgyártásának a megtekintésére.
Kapcsolódó cikkeink
Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a válság a Pápai Hús Kft.-nél, miközben a versenytársak növekednek
Súlyos veszteséggel zárta a 2024-es évet a Pápai Hús Kft.,…
Tovább olvasom >