Innovációs fórum az Univernél
Az elkövetkező EU költségvetési időszak egyik fő jelszava és irányvonala az innováció. A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ennek szellemében tartotta idei első szakmai rendezvényét Kecskeméten, az Univer Product Zrt. új konferenciatermében.
A félnapos eseményen a védjegyhasználók két előadás keretében (a Glósz és Társa Pénzügyi és Innovációs Tanácsadó Iroda, valamint az ESRI Magyarország prezentálásában) kaptak tájékoztatást a hatékony vállalati innováció megvalósításáról és gyakorlati megoldásokról.
A nap zárásaként sor került az Univer Product Zrt. gyártóüzemének, ezen belül is az Univer ketchupgyártásának a megtekintésére.
Kapcsolódó cikkeink
A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült…
Tovább olvasom >Elkötelezett a hazai alapanyagok mellett a Szegedi Paprika Zrt.
A Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. évtizedek óta a hazai…
Tovább olvasom >Magyar Termék Nonprofit Kft. és CBA: Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Inézetet
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >Magyarországon is elindul a HEINEKEN egyedülálló gyakornoki programja
Megújult formában indítja újra globális programját a világ egyik vezető…
Tovább olvasom >A cél, hogy a Balaton ne csak nyári célpont legyen
A Balaton évtizedek óta a nyári kikapcsolódás ikonikus helyszíne Magyarországon.…
Tovább olvasom >