Innovációra és a többcsatornás kereskedelem megerősítésére koncentrál a Tesco
A Tesco tavaly a vásárlói élmény fejlesztésére, az innovatív megoldások bevezetésére, a hazai beszállítókra és a munkahelyteremtésre koncentrált, melynek hatására eredményei folyamatosan javultak. A következő év középpontjában továbbra is az innováció és a többcsatornás kereskedelem megerősítése áll.
Az elmúlt évben nagy figyelmet fordítottunk a vásárlói élmény fejlesztésére, bővítettük pékségeinket, felújítottuk a frissáru-területeket és számos üzletünkben átalakult az F&F ruházati és lakberendezési osztály is. A 2013–14-es pénzügyi évben 4 új, kis alapterületű Tesco üzletet nyitottunk Budapesten, és tovább folytattuk meglévő áruházaink külső és belső felújítását is – mondta el Nigel Jones, a Tesco-Global Áruházak Zrt. vezérigazgatója.
A tavaly márciusban bevezetett Tesco Online Bevásárlás, illetve Átvételi Pont-szolgáltatás mára a Tesco közel 3 millió vásárlója számára elérhető. Az első évben 120 000 rendelést teljesített az áruházlánc, s a kutatási eredmények azt mutatják, hogy a vásárlók 96 százaléka rendkívül elégedett a szolgáltatással, amely már okostelefonról és tabletről is felhasználóbarát módon érhető el.
Az elmúlt évben sok változáson ment keresztül az áruházlánc termékkínálata is. Jelentős mértékben kiszélesedett a saját márkás termékválaszték, és bevezetésre került a valamennyi ilyen termékre érvényes 100% elégedettségi garancia is.
„Jelenleg már közel 1500 magyar beszállítónk van. Nyugodtan mondhatom, hogy mi az egész országgal kapcsolatban állunk, egyrészt a milliós nagyságrendű vásárlói szám kapcsán, másrészt, mert mi vagyunk az ország legnagyobb privát foglalkoztatója, közel 21 000 munkatársunkkal. A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatásunk bevezetésével pedig több mint 300 új kollégának adtunk munkát az elmúlt évben. Ugyanakkor továbbra is fontos célunk az esélyteremtés és az esélyegyenlőség. Jelenleg 1200 megváltozott képességű kollégának nyújtunk biztos megélhetést, s 2013-ban másodszor is elnyertük a Fogyatékosság-barát Munkahely” címet – emelte ki Nigel Jones.
A 2014–15-ös pénzügyi év középpontjában a tavaly megkezdett munka folytatása, az innováció, a vásárlói élmény további javítása és a többcsatornás kereskedelem áll.
„Most mondhatják ugyan, hogy mindenki szeretne innovatív lenni, de azt gondolom, hogy az öncélú innováció értelmetlen. Az az igazi innováció a kiskereskedelemben, ami valóban a vásárlóra összpontosít, hatással van rá, többletet jelent a számára. Ez lehet termék vagy adott esetben az értékesítési csatornák innovációja is. Tipikusan nálunk a házhoz szállítás például egy új értékesítési csatorna belépését jelentette” – hangsúlyozta a vezérigazgató, s hozzátette: „Ma Magyarországon mi vagyunk az egyetlenek, akik teljesen lefedjük a vásárlói kört, van hipermarketünk, kis formátumú üzletünk, és online is ki tudjuk szolgálni a vásárlókat. Az egész országban jelen vagyunk. A célunk az, hogy ezt a többcsatornás értékesítési lehetőséget maximálisan kihasználjuk. De a legfontosabb dolog, hogy ennek az egész folyamatnak a nyertese a vásárló legyen, ő válassza ki a lehetőségek közül a számára legideálisabbat, s ne mi döntsünk helyette. Az áruházak teljes felújítása, átalakítása is azért történt, hogy más vásárlói élmény legyen ide bejönni, mint a többi hasonló nagyságrendű üzletbe. Ez a munka pedig idén is folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >