Innovációk a POS Servicesnél
A POS Services Kft. évről évre új innovatív eszközöket integrál instore portfóliójába. A Trade magazin előző számában a Tesco áruházakban elérhető újdonságok között mutattuk be a POP-UP nevezetű reklámeszközt, mely a Clipont váltja fel. A POP-UP a bevásárlókocsik fogantyúján kerül elhelyezésre, kampányspecifikus formában, méretben.
Mostani számunkban a POS Services Kft. egy másik újdonságáról szeretnénk beszámolni: a Kuponfüzetről. A kuponozás Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A Tesco hálózatában a beszállítóknak eddig is lehetőségük volt a POS Services Kft. segítségével a kuponakciók lebonyolítására.
Eddigi tapasztalataink szerint a legnagyobb beváltási szám hosztesszel vagy kuponadagolóval közvetlenül a polcnál terjesztve érhető el. A kuponos árkedvezménynek nagy előnye az árakcióval szemben a vásárlóban keltett „megkülönböztetett” érzet, hiszen az árakcióban mindenki részesül, kuponakcióban viszont csak a kuponnal rendelkezők.
Most a II. Kuponfüzet indult el a POS Services Kft. szervezésével, mely a kuponadagoló és a hosztesz előnyeit egyaránt kihasználva, több beszállítót összefogva, igazán csalogató kedvezményeket kínál a vásárlóknak. TOP 50 Tesco áruházban november közepén egyenruhás hoszteszek osztották a II. Kuponfüzetet a vevőtérben, egy héttel később pedig minden résztvevő kupontermékhez kuponadagoló is kihelyezésre került a polcokon a 10 legforgalmasabb Tesco áruházban. Már most, a második kuponfüzet megjelenésekor a füzetben elhelyezett kuponok száma majdnem a duplája a korábbi (nyáron debütált) füzetben elhelyezettnek.
2013-ban a POS Services Kft. negyedévente tervez Kuponfüzetet megjelentetni. Részletekért keresse Neff Nikolett értékesítési vezetőt vagy a POS Services Kft. értékesítési munkatársait az instore-hu@pos-services.hu e-mailcímen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >