Innovációk a POS Servicesnél

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 12. 01. 01:12

A POS Services Kft. évről évre új innovatív eszközöket integrál instore portfóliójába. A Trade magazin előző számában a Tesco áruházakban elérhető újdonságok között mutattuk be a POP-UP nevezetű reklámeszközt, mely a Clipont váltja fel. A POP-UP a bevásárlókocsik fogantyúján kerül elhelyezésre, kampányspecifikus formában, méretben.

Mostani számunkban a POS Services Kft. egy másik újdonságáról szeretnénk beszámolni: a Kuponfüzetről. A kuponozás Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A Tesco hálózatában a beszállítóknak eddig is lehetőségük volt a POS Services Kft. segítségével a kuponakciók lebonyolítására.

Eddigi tapasztalataink szerint a legnagyobb beváltási szám hosztesszel vagy kuponadagolóval közvetlenül a polcnál terjesztve érhető el. A kuponos árkedvezménynek nagy előnye az árakcióval szemben a vásárlóban keltett „megkülönböztetett” érzet, hiszen az árakcióban mindenki részesül, kuponakcióban viszont csak a kuponnal rendelkezők.

Most a II. Kuponfüzet indult el a POS Services Kft. szervezésével, mely a kuponadagoló és a hosztesz előnyeit egyaránt kihasználva, több beszállítót összefogva, igazán csalogató kedvezményeket kínál a vásárlóknak. TOP 50 Tesco áruházban november közepén egyenruhás hoszteszek osztották a II. Kuponfüzetet a vevőtérben, egy héttel később pedig minden résztvevő kupontermékhez kuponadagoló is kihelyezésre került a polcokon a 10 legforgalmasabb Tesco áruházban. Már most, a második kuponfüzet megjelenésekor a füzetben elhelyezett kuponok száma majdnem a duplája a korábbi (nyáron debütált) füzetben elhelyezettnek.

2013-ban a POS Services Kft. negyedévente tervez Kuponfüzetet megjelentetni. Részletekért keresse Neff Nikolett értékesítési vezetőt vagy a POS Services Kft. értékesítési munkatársait az [email protected] e-mailcímen.

Kapcsolódó cikkeink